اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجوی مضروب شب گذشته در شیراز:

نیروی انتظامی با مزاحمان نوامیس برخورد جدی کند

دانشجویی که شب گذشته مورد ضرب و شتم مزاحمان نوامیس مردم قرار گرفته بود، بر عملکرد نیروی انتظامی در مورد مزاحمان نوامیس را نامطلوب دانست.

نیروی انتظامی با مزاحمان نوامیس برخورد جدی کند

دانشجوی آمر به معروف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز، در توضیح حوادث شب گذشته، اظهار داشت: شب گذشته برای تهیه یکی از وسایلی که برای اردوی روز بعد لازم بود با عجله از خوابگاه ارم بیرون آمدم.

وی افزود: در حوالی میدان دانشجو متوجه آزار رساندن چند نفر به چند خانم شدم که نمی‌شد این‌مزاحمت‌ها را نادیده گرفت چراکه بسیار وقیحانه بود.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز در ادامه گفت: خواستم سریع بروم و به نماز و کارم برسم، بنابراین فقط به آنان این جمله را تذکر دادم که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد نکنند.

جانشین سابق بسیج مرکزی دانشگاه شیراز اضافه کرد: به هیچ عنوان قصد درگیری نداشتم اما آن‌ سه نفر به سرعت نخستین ضربه مشت را به من وارد کردند و روی زمین افتادم که عینکم نیز شکست و سعی کردم خودم را سریع جمع کنم که دو نفر از آن‌ها دستان مرا از پشت گرفتند و ضربه‌ها و مشت‌های بعدی بود که روانه من می‌شد.

این دانشجوی مومن دانشگاه شیراز بیان داشت: پس از پایان یافتن ضرب و شتم آن‌ها، با یکی از دوستانم تماس تلفنی گرفتم و مرا ابتدا به بیمارستان خلیلی انتقال دادند که در آن‌جا به قسمت‌های آسیب‌دیده فک و دهان من از داخل، بخیه زدند و به خاطر سر‌دردی که داشتم برای انجام سی‌تی‌اسکن، به بیمارستان نمازی منتقل شدم.

این دانشجوی آمر به معروف و ناهی از منکر تصریح کرد: در بیمارستان خلیلی بر اثر فشاری که یکی از دوستانم بر یکی از ماموران کلانتری جام‌جم شیراز آورد، پس از 1.5 ساعت انتظار، این مسئول به این بیمارستان آمد و به توصیه وی شکایت‌نامه‌ای را در این کلانتری به ثبت رساندیم.

وی با بیان این‌که در حال حاضر حال عمومی‌ خوبی دارد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر که آسیب جدی ندیدم اما نباید از یاد برد که در سال گذشته یکی از دوستان ما در دانشگاه شیراز، بر اثر اتفاقی مشابه، ضربات چاقو به وی وارد شد و تا مدت‌ها حال خوبی نداشت.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز در بیان لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: همان‌گونه که برای ما مسلمانان نماز واجب است، امر به معروف و نهی از منکر نیز عملی واجب به شمار می‌آید و ما باید پیرو امام‌مان، بزرگترین شهید عالم باشیم که قیام خود را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر صورت داد.

جانشین سابق بسیج مرکزی دانشگاه شیراز، با تاکید بر رخ دادن موارد مشابه و عملکرد ضعیف نیروی انتظامی، بیان کرد: در موارد این‌چنینی که نیز کم اتفاق نیفتاده است، نیروی انتظامی  و دستگاه قضا عملکرد مطلوبی برای پیشگیری و مقابله با افراد مزاحم نوامیس مردم نداشته‌اند.

وی از نیروی انتظامی خواست تا در برخورد با مزاحمان نوامیس، جدی و قاطع عمل کند.

به گزارش فارس، صبح دیروز بر اثر حادثه‌ای مشابه، یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، در این دانشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

شرح تکمیلی این حادثه و گفت‌و‌گو با رئیس پلیس نیروی انتظامی فارس، به زودی از طریق خبرگزاری فارس صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/غ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول