اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

وحدت رویه بین شهرداری و نیروی انتظامی در خدمت‌رسانی به مردم

شهردار قم ضرورت خدمت‌رسانی خالصانه به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: وحدت رویه بین شهرداری و نیروی انتظامی باعث آرامش بیشتر مردم خواهد شد.

وحدت رویه بین شهرداری و نیروی انتظامی در خدمت‌رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمعی از فرماندهان ناجا در استان قم با محمد دلبری شهردار قم دیدار کردند.

محمد دلبری‌ شهردار قم در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در استان گفت: اگر در جامعه،‌ نیروی انتظامی و شهرداری از وحدت کلمه و رویه‌ای خاص و مشترک برخوردار باشند، بی‌شک مردم در آرامش به سر خواهند برد و بیشتر مشکلات آنان به صورتی واقعی حل و فصل خواهد شد.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات مستمر و مداوم و به صورت ماهانه بین مدیریت شهری و نیروی انتظامی تصریح کرد: اگر اعتماد بین مردم و دستگاه‌های دولتی استان برقرار شود، زمینه‌ همکاری مردم و همراه شدن آنان با ما فراهم شده و فرهنگ‌سازی‌ در میان مردم تسهیل می‌شود.

دلبری با بیان اینکه شهرداری قم نسبت به راه‌اندازی اتوبوس‌های سریع السیر در مسیر رودخانه و انتقال ایستگاه بلوار بهار به رودخانه اقدام کرده است افزود: این ایستگاه به عنوان ترمینال درون شهری ایجاد شده و علاوه بر این باید یک پارکینگ دیگر هم برای مسافرین و زائرینی که از پردیسان به طرف هسته مرکزی شهر تردد می‌کنند هم جانمایی کنیم.

وی در ادامه بر حذف میله‌های غیر ضروری داخل رودخانه تأکید کرد و پیشنهاد بحث ارتباط بی‌سیمی در خصوص ترافیک را بین مدیریت شهری و نیروی انتظامی مطرح کرد تا دو ارگان در خصوص مباحث ترافیکی از جمله ظرفیت پارکینگ‌ها و سایر موارد با هم در ارتباط باشند.

شهردار قم همچنین بر لزوم حرکت در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم تاکید و خاطرنشان کرد: ما در زمینه‌ خدمت‌رسانی به مردم، برای هرگونه همکاری و تعامل با سایر بخش‌های جامعه آمادگی لازم را داریم و هدف ما آرامش و رضایت مردم است و امیدواریم برنامه‌های دیگر دستگاه‌ها‌ نیز هماهنگ با برنامه‌های شهری دنبال شود تا بسیاری از مشکلات از میان برداشته شده و حل و فصل شود.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول