اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ایلام:

نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نیازمند حمایت مردم است

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جهت برقراری نظم و امنیت، نیازمند واقعی کمک و حمایت مردم است.

نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نیازمند حمایت مردم است

شریف کاکاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: پلیس باید با مردم باشد تا بتواند نیازهای واقعی آنان را درک و از میزان رضایت آن‌ها از عملکرد خود مطلع شود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جهت برقراری نظم و امنیت، نیازمند واقعی کمک و حمایت مردم است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام جامعه محوری پلیس را جلوه خدمتگزاری واقعی و مردم‌سالاری عملی دانست و افزود: خدمتگزاری واقعی از آن جهت که پلیس در تعاملات مستقیم خود با مردم به خوبی نیازهای واقعی آن‌ها را درک و مناسب‌ترین خدمت را به آن‌ها ارائه می‌کند، وجود دارد.

وی یادآور شد: پلیس نباید و نمی‌تواند به تنهایی بار مسئولیت تأمین نظم و امنیت را در جامعه به دوش بکشد و از این‌رو کارکنان نیروی انتظامی باید بیش از گذشته تلاش کنند تا شهروندان را در تمامیت کار پلیس مشارکت دهند.

کاکاوند تصریح کرد: نیروی انتظامی به منزله سازمانی است که از بطن مردم برای خدمتگزاری به مردم برخاسته است، پلیس از مردم و برای مردم است و باید با مردم باشد تا بتواند نیازهای واقعی آنان را درک و از میزان رضایت آن‌ها از عملکرد خود مطلع شود.

وی با قدردانی از تعامل و اعتماد مردم استان به خدمتگزاران خود در پلیس استان ایلام گفت: تماس‌های مردمی با سامانه 197 نقش بسزایی در تأمین نظم و امنیت جامعه خواهد داشت.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با استفاده از دیدگاه‌های مردم بر مشکلات امنیتی، انتظامی و ترافیکی و همچنین خواسته‌های جامعه آگاهی یافته و از آن در راستای تأمین نظم و امنیت بیشتر جامعه استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول