اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام خبر داد

ساخت و تجهیز اماکن مورد نیاز برای نیروی انتظامی

معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام گفت: اماکن مورد نیاز نیروی انتظامی ایلام ساخت و تجهیز می‌شود.

ساخت و تجهیز اماکن مورد نیاز برای نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی ایلام اظهار داشت: ساخت و ساز و تجهیز اماکن نیروی انتظامی در ایلام شدت می‌گیرد.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات و کمک‌های مالی در حوزه تجهیز اماکن و پاسگاه‌های انتظامی ادامه داد: ساخت و سازهای جدید از نیازهای اساسی در نیروی انتظامی استان ایلام بوده که با تدابیر اندیشیده شده در دستور کار قرار گرفته است.

عسگری به افزایش کمک‌های مالی استانداری و فرمانداری‌های استان در ساخت و سازهای جدید اماکن انتظامی تاکید کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام تحقق این موضوع را منوط به انجام کار مشترک در سه حوزه تهیه زمین، ساخت و تجهیز اماکن و پاسگاه‌های انتظامی دانست و گفت: استانداری در این سه حوزه آماده همکاری با نیروی انتظامی است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری ایلام با اشاره به اینکه اعتبارات مربوط ساخت و ساز اماکن انتظامی به صورت تمرکزی وصول و در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد، گفت: با این وجود استانداری کمک‌های خود را در این حوزه افزایش می‌دهد.

وی در ادامه امنیت را پیش نیاز زندگی دانست و گفت: امنیت و احساس امنیت در یک جامعه مستلزم همکاری و هماهنگی بین تمام دستگاه‌هایی است که در حد و اندازه خویش می‌توانند در تدابیر امنیتی یا اجتماعی تاثیر گذار باشد.

عسگری از امنیت به عنوان مقوله‌ای فراگیر و پیش شرط در هر نوع برنامه‌ریزی سیاسی اجتماعی و فرهنگی نام برد و افزود: امنیت جایگاه برجسته‌ای در جامعه دارد.

انتهای پیام/2246/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول