اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

مردم با بصیرت پای صندوق رأی می‌آیند

امام جمعه زرند گفت: مردم در انتخابات‌ ریاست جمهوری و شورا با بصیرت بیشتر نسبت به گذشته پای صندوق رأی می‌آیند.

مردم با بصیرت پای صندوق رأی می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زرند با اشاره به انتخابات‌ پیش‌رو اظهار داشت: قبل از برگزاری انتخابات افرادی که شرایط حضور در صحنه را داشته باشند، نام‌نویسی می‌کنند تا مورد بررسی قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نهادهایی که افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد، شورای نگهبان است، قطعاً تعدادی از فیلترهای این شورا عبور نمی‌کنند.

امام جمعه زرند افزود: امام خمینی (ره) در این رابطه می‌فرمایند؛ «چنانچه مشاهده می‌شود افرادی که نظریه شورای محترم نگهبان در ابطال یا تأیید بعضی حوزه‌ها موافق میلشان نبوده است، دست به شایعه‌افکنی‌زده و اعضای محترم شورای نگهبان را که حافظ مصالح اسلام و مسلمین هستند، تضعیف و یا خدای نکرده توهین می‌کنند و به پخش اعلامیه و خطابه در مطبوعات و محافل دست زده‌اند».

وی ادامه داد: باز در همین رابطه امام خمینی (ره) می‌فرمایند؛ «حضرات آقایان شورای نگهبان را با آشنایی و شناخت تعیین کرده‌ام و احترام به آن‌ها و حفظ مقامشان را لازم می‌دانم و کسی حق ندارد در مصاحبه‌ها، نطق‌ها و رسانه‌ها به آنان توهین و یا آنان را تضعیف کند».

کرمی‌پور عنوان کرد: اینکه سال‌های متمادی مقام معظم رهبری یک شعار اقتصادی را برای کشور در نظر گرفته‌اند، نشان از این است که دشمن اقتصاد ما را مورد هدف قرار داده و کانون مبارزه با دشمن را مسائل اقتصادی می‌دانند.

امام جمعه زرند گفت: در این زمینه به منظور خنثی کردن این توطئه، مقام معظم رهبری می‌فرمایند «من تأکید می‌کنم، اصرار می‌کنم از همه ملت ایران در خواست می‌کنم بروید به سمت مصرف تولیدات داخلی، این کار کوچکی نیست، این کار کم اهمیتی نیست، این یک کار بزرگ است، البته دستگاه‌های حکومتی و دولتی در این راستا وظیفه مضاعف دارند».

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: انتخابات‌ ریاست جمهوری و شورا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و چون دشمن از توطئه‌های خود در سال 91 مأیوس شده و در صدد تغییر و تحول در قوه مجریه است، مردم با بصیرت بیشتر نسبت به گذشته پای صندوق رأی می‌آیند.

کرمی‌پور تصریح کرد: وظیفه مسئولان، احزاب و گروه‌ها هدایت مردم به سوی اهداف عالیه انقلاب است که در این رابطه مقام معظم رهبری می‌فرمایند «من از قوای سه‌گانه خواهش می‌کنم، سعی کنند، فضای سیاسی کشور را متعادل نگه دارند تا مردم در یک فضای متعادل به موسم انتخابات برسند».

انتهای پیام/2446/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول