اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه:

معنویت لازمه بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه گفت: معنویت لازمه بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی است.

معنویت لازمه بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام احمد امینی بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن تبریک روز میلاد حضرت فاطمه(س) و میلاد حضرت امام خمینی(ره) به همه کسانی که در عرصه تربیت و تعالی تلاش می‌کنند و گام‌های مبارکی برمی‌دارند،یاد و خاطره شهید مطهری را که عمری در این مسیر نورانی گام برداشتند،گرامی داشت.

وی در خصوص نقش معنویت در پیشبرد اهداف عالیه سپاه اظهار داشت: معنویت نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالیه سپاه دارد چرا که اگر ما بخواهیم نیرویی با انگیزه، با نشاط، پا به رکاب و دارای بصیرت و دشمن‌شناس داشته باشیم که در زمینه جلب رضای خدا حرکت کند، یقیناً باید در ارتقاء مسائل معنوی و دینی آن کار کرده و بنیه اعتقادی‌اش را تقویت کنیم که مجموعه نمایندگی در این راستا می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

امینی افزود: در هشت سال دفاع مقدس برای ما مشخص شد رزمندگان اسلام که این همه حماسه‌ها و پیروزی‌ها را نصیب ایران اسلامی کردند، به خاطر حرکت در راه خدا و ایثارگری‌هایشان بود که در نهایت جانشان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

وی تاکید کرد: بنیه اعتقادی و معنوی انسان را به جایگاه والایی می‌رساند که ملائک الهی غبطه می‌خورند،  همه این جانفشانی‌هایی که رزمندگان اسلام کردند، بدون سلاح‌های مجهز بود و نیروی ایمان به خدا  آنان را به تکلیف محوری و شهادت‌طلبی واداشت که امروز بشریت می‌خواهد خودش را به آنجا برساند.

امینی در زمینه ماموریت‌های قسمت عقیدتی سیاسی در سپاه و تاثیر آن در ارتقای روحیه خدمتی کارکنان نیز گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص کارکنان عزیز اهمیت زیاد دارد، بحث معنویت‌افزایی است.

وی افزود: اگر بخواهیم نیروها، رنگ خدایی داشته و از بینش و معنویت وافر برخوردار باشند، در این خصوص  مجموعه نمایندگی در سپاه به خصوص عقیدتی سیاسی کار مهمی را عهده‌دار شده است.

وی تاکید کرد: تربیت و تعالی نیروها همچنین عطرآگین کردن فضای وجودی آنها با عطر معنویت، اهل بیت(ع)  و نور قرآن به عهده این عزیزان است که انصافاً برنامه‌های خوبی را در طول سال برای رزمندگان اجرا می‌کنند.

امینی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی نیروها، دوره‌های تربیت و تعالی قم و مشهد، بین الصلاتین، بحث فراخوان مقاله، کتاب و کتابخوانی از جمله این اقدامات است.

وی در زمینه برنامه‌های هفته عقیدتی نیز تصریح کرد: تجلیل از مربیان نمونه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل از برگزیدگان مقاله‌نویسی، سخنرانی اساتید بزرگوار و برگزاری نمایشگاه کتاب از برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تیپ است که در این هفته اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام/60001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول