اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه مازندران

همایش استانی دانشجو، بصیرت و حماسه سیاسی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی همایش دانشجو، بصیرت و حماسه سیاسی گفت: این همایش یک روزه با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران و اعضای شورای بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

همایش استانی دانشجو، بصیرت و حماسه سیاسی برگزار می‌شود

علی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر بیان داشت: همایش یک روزه دانشجو، بصیرت و حماسه سیاسی در راستای تبیین موضوع انتخابات و بصیرت‌بخشی به دانشجویان بسیجی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش سه‌شنبه 10 اردیبهشت در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

نوری یادآور شد: این همایش به صورت کارگاهی در راستای بصیرت‌بخشی به دانشجویان بسیجی است زیرا بسیج دانشجویی در راستای گفتمان انقلاب، امام و رهبری وارد عرصه انتخابات شده و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره انتخابات عمل می‌کند و به هیچ‌وجه وارد مصداق نشده و آن را خط قرمز فعالیت بسیج دانشجویی می‌داند.

نوری از برگزاری نشست‌های بصیرتی و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های مختلف به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها خبر داد و تأکید کرد: بسیج دانشجویی از حضور تمام کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه‌های استان با هر سلیقه و گرایش سیاسی که در چارچوب نظام باشد، استقبال کرده و تمام تلاش خود را در این راستا به کار بسته است.

وی افزود: برگزاری انتخابات پر شور و حضور گسترده مردم در انتخابات، ایجاد شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم پای صندوق‌های رأی عامل یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود.

نوری از دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی به عنوان فرهیختگان جامعه خواست تا با بررسی دقیق از سوابق، عملکرد، میزان ولایتمداری کاندیداها در انتخاب فرد اصلح تلاش کنند و دیگران را هم با نظر خودشان هم رأی کنند.

دبیر اجرایی این همایش ابراز امیدواری کرد تا با شور، حال و فضای خوب انتخاباتی که در کشور در حال شکل‌گیری است انتخابات دشمن‌شکنی را پیش‌رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول