اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقامت بسیج خرمشهر خبر داد

برگزاری بیش از 60 نشست بصیرت‌دهی تا زمان انتخابات

فرمانده ناحیه مقامت بسیج خرمشهر از برگزاری بیش از 60 نشست بصیرت‌دهی تا انتخابات در این شهرستان خبر داد.

برگزاری بیش از 60 نشست بصیرت‌دهی تا زمان انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عادل فرهانیان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب‌رسانه که به‌منظور تبیین برنامه‌های این ناحیه و معارفه رئیس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در اردیبهشت‌ماه مناسبت‌های زیادی است که با توجه به اینکه بسیج یک نیروی مردمی است در این مناسبت‌ها برنامه‌های متنوعی را در حال اجراست.

* برگزاری جشن بزرگ کوثر

وی در ادامه افزود: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و هفته زن برنامه‌های مختلفی از سوی ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر انجام و یا در حال اجراست

فرهانیان اضافه کرد: سرکشی از خانواده شهدا، توزیع بروشور، برگزاری همایش پیاده‌روی، تجلیل از مادران نمونه، تقدیر از بسیجیان، برگزاری مراسم سخنرانی در مدارس و مولودخوانی در پایگاه‌های بسیج از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده این مناسبت است.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج خرمشهر تصریح کرد: به همین مناسبت آیین جشن بزرگی با عنوان جشن کوثر همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در محل سینما نخل خرمشهر و با حضور آحاد مردم برگزار خواهدشد.

فرهانیان، تجلیل از زنان ایثارگر و برگزاری همایش حجاب و عفاف را از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته زن در خرمشهر برشمرد.

* برگزاری همایش علمی شهید مطهری

فرمانده ناحیه مقامت بسیج خرمشهر در ادامه با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری که علاوه بر هفته معلم با عنوان هفته عقیدتی سیاسی نیز نام‌گذاری شده است خاطرنشان‌کرد: به همین مناسبت همایشی با هدف تبیین شخصیت علمی و اخلاقی شهید مطهری در خرمشهر برگزار شد.

فرهانیان ادامه داد: تا زمان برگزاری انتخابات بیش از 60 نشست سیاسی و بصیرت‌دهی توسط بسیج در خرمشهر برگزار می‌شود که از این هفته این نشست‌ها آغاز شده است.

وی گفت: به مناسبت هفته معلم نیز دانش‌آموزان بسیجی مدارس خرمشهر در ورودی مدارس خود از معلمان خود با گل و کارت تبریک استقبال و این روز را به آنها تبریک خواهند گفت.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج خرمشهر تصریح کرد: با توجه به درپیش بودن مناسبت بزرگ سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای برگزاری آیین‌های گرامی‌داشت این روز در حال انجام است.

فرهانیان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که در سال‌جاری در پیش داریم انتخابات است که وظیفه بسیج و سپاه در این عرصه علاوه بر تامین امنیت انتخابات روشنگری در خصوص حضور حداکثری و انتخاب شایسته است.

انتهای پیام/72008/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول