اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

بصیرت و آگاهی در صحنه‌های سیاسی ضروری است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: بصیرت و آگاهی در صحنه‌های سیاسی به ویژه انتخابات ضروری است.

بصیرت و آگاهی در صحنه‌های سیاسی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره بر لزوم بصیرت و آگاهی در صحنه‌های سیاسی، اظهار داشت: در صورت بهره‌مندی از بینش و آگاهی به ویژه در انتخابات پیش رو می‌توانیم به مدت چهار سال آینده خود، کشور و جوانان را تضمین کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع)، خاطرنشان کرد: آن حضرت به مردم توصیه می‌کردند که پس از بروز فتنه در میان خودتان، خود را مانند کبک قرار ندهید بلکه همواره مانند یک نگهبان، هوشیار و بیدار باشید.

باقری از الگو گرفتن از کلام آیت‌الله مدرس در ارتباط با جداناپذیری دیانت از سیاست، تاکید کرد: ما اگر روزی از سیاست روی برگردانیم، آسیب‌پذیر می‌شویم.

امام جمعه شاهین‌دژ به سالروز تاسیس شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: قرآن مسلمانان را به مصلحت و مشورت در کارها ترغیب می‌کند.

وی بر لزوم دقت هیئت نظارت بر صلاحیت شوراها در کار خود تاکید کرد و اذعان داشت: از این هیئت می‌خواهیم که در تعیین و یا رد صلاحیت افراد نهایت دقت را داشته باشند و اصلح‌ترین افراد را برگزینند.

باقری ادامه داد: معیار و سنجش یک دولت برای منتخب شدن در توصیه‌های مقام معظم رهبری مشخص می‌شود و لزوم توجه به آن‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

انتهای پیام/61010/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول