اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

همه گزینه‌های جمهوری اسلامی ایران روی میز است / مسئولان از بصیرت مردم عقب نمانند

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه کسی که به گفتمان ولایت مبنی بر لزوم حفظ آرامش کشور بی‌توجهی کند به کشور خیانت کرده است گفت: مسئولان مراقب باشند از بصیرت مردم عقب نمانند چراکه ملت همیشه به موقع و به جا تصمیم می‌گیرند.

همه گزینه‌های جمهوری اسلامی ایران روی میز است / مسئولان از بصیرت مردم عقب نمانند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نایینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته با وجود مضاعف شدن فشارها و تحریم‌های دشمن که به اذعان کارشناسان تا افزایش دو برابری تخمین زده شد تنها نمونه‌ای از هوشیاری و بینش ملت ایران در شناسایی توطئه‌ها و عملیات روانی استکبار است.

وی مقابله با فتنه 88 و خلق حماسه 9 دی را به عنوان نمونه‌ای عینی‌ برای اثبات بصیرت ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: همین ملت همیشه در صحنه در 24 خردادماه پای صندوق‌های رأی با یک آرامش کامل حاضر شده و با هیچ دغدغه امنیتی انتخاب صحیح را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه کاشان در ادامه در مورد فروش تسلیحات نظامی به کشورهای منطقه، آن را اقدامی ناکارآمد برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: خرید تسلیحاتی توسط کشورهای منطقه فریب بزرگ آمریکایی‌ها در مصرف بیت‌المال و همچنین پایین آوردن توانمندی‌های کشورهای منطقه است.

نایینی با تأکید بر اینکه گستره انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی خارج شده و خاورمیانه، آمریکای لاتین و جهان اسلام را در بر گرفته تصریح کرد: وظیفه کنونی ما این است که از اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی، سلفی‌گری و آلوده با تفکر سکولاریزم دفاع کرده و در مقابل شعار انحرافی بیداری انسانی و بهار عربی مأموریت خود را برای گسترش بیداری اسلامی انجام دهیم.

این مسئول سپس به مسئله سوریه پرداخت و گفت: معارضین این کشور که از کشورهای دیگر به سوریه روانه شده‌اند و جایی در بین ملت آن ندارند با حمایت تسلیحاتی و تبلیغاتی استکبار مردم سوریه را که چوب حمایت از انتفاضه مردم فلسطین را می‌خورند به خاک و خون می‌کشند.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات گذشته مقامات ایالات متحده آمریکا بیان داشت: همانگونه که آمریکایی‌ها همه گزینه‌ها را روی میز دارند جمهوری اسلامی نیز همه گزینه‌هایش روی میز قرار دارد چراکه زمان زبان تهدید و ارعاب تمام شده و ما به نسبت توانمندی خودمان از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.

نایینی با تأکید بر اینکه استکبار بیش از سه دهه مقابل نظام اسلامی ایران به شیوه‌های گوناگون صف‌آرایی کرده آن را بیانگر دو نکته قلمداد و عنوان کرد: نخستین علت عصبانیت استکبار از ایران اسلامی این است که جمهوری اسلامی توانسته مقابل دهکده جهانی بایستد و اسلامی را معرفی کند که متناسب با نیازهای مادی و معنوی بشر باشد.

وی افزود: شکست‌های پیاپی غرب مقابل انقلاب اسلامی نوعی عقده را برای نظام سلطه به همراه آورده که آن را ناگزیر می‌سازد از هر لحظه‌ و تریبونی برای عقده‌گشایی خود استفاده کند.

انتهای پیام/63009/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول