اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

از رویکرد خود نسبت به دولت پشیمان نیستیم/ منتقدان سرسخت دولت مراقب باشند از چشم مردم نیفتند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: از رویکرد خود نسبت به دولت پشیمان نیستیم چراکه بسیاری از اقدامات و برنامه‌های این دولت در تحکیم و تقویت نظام موثر بود.

از رویکرد خود نسبت به دولت پشیمان نیستیم/ منتقدان سرسخت دولت مراقب باشند از چشم مردم نیفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مومن واقعی کسی است که تنها تسلیم خدا باشد و در دین لجاجت نکند.

وی در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور کشور باید برنامه‌های خود را بر اساس آموزه‌ها و آرمان‌های دین تنظیم کند، افزود: رئیس جمهور باید شجاع، مکتبی، حر و مقاوم باشد و از آموزه‌ها و آرمان‌های الهی درس بگیرد.

نکونام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون موضوع انتخابات، تصریح کرد: تجربه‌ها و رویدادهایی که تاکنون در عرصه نظام جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته نشان می‎دهد که هیچ کس نمی‎تواند مسیر الهی ملت ایران را منحرف کند و افرادی که در پی این اشتباه باشند به ورطه نابودی دچار می‎شوند.

امام جمعه شهرکرد با تفکیک دو طیف مهم عرصه انتخابات، گفت: دو طیف در عرصه انتخابات فعلی وجود دارند که باید نسبت به این دو مراقبت و حساسیت بیشتری داشته باشیم.دولت و اطرافیان آن و منتقدان سرسخت دولت این دو طیف را شکل می‎دهند که باید با بصیرت و بینش بالا مراقب این دو طیف باشیم.

وی با بیان اینکه ما از حمایت خود نسبت به دولت پشیمان نیستیم، اظهار کرد: ما از اول به این رئیس جمهور بر اساس آموزه‌ها و معیارهای ارزشی رو آوردیم و از این رویکرد خود پشیمان نیستیم چراکه بسیاری از اقدامات و برنامه‌های این دولت در تحکیم و تقویت نظام موثر بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: این در حالی است که ایرادات بسیاری هم بر این دولت وارد است به دلیل این که ارزش‌های دیگری از اسلام و انقلاب از سوی آن مورد غفلت واقع شد.

نکونام، سفرهای استانی اخیر دولت را عاملی برای اتلاف وقت و سرمایه دانست و بیان کرد: دولت به جای این سفرها بهتر است با تعاملات سازنده و کار کارشناسی تورم را مهار کند، گرانی‌ها را کاهش دهد و در رفع مشکلات معیشتی مردم بکوشد.

وی در ادامه با بیان اینکه منتقدان سرسخت دولت به دنبال منافع و مقاصد شوم خود هستند، تصریح کرد: این افراد کسانی هستند که از جریان فتنه فاصله نگرفتند و در زمان فعلی سعی دارند فضا را غبارآلود کرده تا به منافع و مقاصد خود برسند.

امام جمعه شهرکرد افزود: این افراد کسانی هستند که در زمان ریاست جمهوری آن‌ها اوضاع کشور از نظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نابسامان شد و پول ملی ارزش خود را از دست داد.

نکونام بر ضرورت کسب بصیرت و هوشیاری در مقابل این منتقدان تاکید کرد و گفت: این افراد کسانی هستند که خود را منجی کشور می‎دانند اما سخت در اشتباه هستند چراکه بصیرت و هوشیاری مردم نمی‌گذارد که آن‌ها به اهداف خود برسند پس به آن‌ها نصیحت می‌کنم خود را از چشم مردم نیندازند.

وی با بیان اینکه تا ولی‌فقیه در کشور هست، بحران معنا ندارد، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم از گردنه‌های فتنه به سلامت عبور کنیم راهی جز پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبعیت از ایشان نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در بخش دیگری از خطبه‌ها ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و همچنین روز معلم را گرامی داشت.

نکونام همچنین از عوامل برگزاری نخستین همایش ملی نقش نماز در دفاع مقدس  و حضور گسترده مردم در این همایش قدردانی و از عدم پوشش مناسب این برنامه از سوی صداوسیمای کشور گلایه کرد.

انتهای پیام/68004/خ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول