اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

تقدیر از 400 معلم نمونه زنجانی به مناسبت هفته معلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از 400 معلم نمونه زنجانی به مناسبت هفته گرامیداشت معلم تقدیر می‌شود.

تقدیر از 400 معلم نمونه زنجانی به مناسبت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته گرامیداشت معلم اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته معلم افزود: نخستین روز از این هفته به عنوان معلم و ایثار و شهادت نامگذاری شده است و برنامه‌هایی از قبیل دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی، نشست بصیرتی فرهنگیان و نشست حلقه‌های بسیج فرهنگیان اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه روز دوم از هفته معلم نیز به عنوان معلم، مدرسه و جامعه منتظر نام نهاده شده است، اضافه کرد: شرکت عمومی فرهنگیان و معلمان استان در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در این روز است.

وی معلم، دانش‌آموز و تحکیم خانواده را نیز عنوان روز سوم از هفته معلم اعلام کرد و ادامه داد: برنامه‌هایی که در این روز اجرایی می‌شود، شامل تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، برگزاری نمایشگاه خلاقیت و توانمندی فرهنگیان، دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم و اعضای شورای هماهنگی بسیج با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان است.

نظری با اشاره به اینکه چهارمین روز از هفته معلم با عنوان معلم و شهید مطهری نامگذاری شده است، اضافه کرد: کلنگ‌زنی خوابگاه دانش‌آموزی اردوگاه امام خمینی (ره)، تجلیل از مادران و همسران فرهنگی، دیدار با فرهنگیان دارای بیمار صعب‌العلاج و خانواده فرهنگیان فوت شده از برنامه‌های اجرایی در روز چهارم از هفته معلم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت را عنوان روز پنجم از هفته معلم اعلام کرد و گفت: برگزاری همایش دانشجویی پردیس شهید بهشتی زنجان، مسابقه ویژه برادران و خواهران، همایش مدیران مدارس غیردولتی استان، مراسم تجلیل از معلمان نمونه و ... از برنامه‌های اجرایی در این روز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات متقابل معلم و انقلاب اسلامی عنوان روز ششم از هفته معلم است، تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدای فرهنگی استان، اعزام معلمان نمونه برای دیدار با مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در روز ششم از هفته معلم است.

وی با اشاره به اینکه روز هفتم از هفته گرامیداشت معلم به عنوان معلم، بصیرت و بیعت با ولایت در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، افزود: همایش دانشجویی پردیس الزهرا (س) و دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری از برنامه‌های آموزش و پرورش در روز پایانی هفته معلم است.

نظری در پایان با اشاره به تجلیل از 40 معلم نمونه در استان گفت: این معلمان از برگزیدگان منطقه‌ای، استانی و کشوری هستند.

انتهای پیام/73005/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول