اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد زنجان خبر داد

تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد 340 واحد در زنجان

مدیرکل استاندارد زنجان با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی کالاهای تولیدی از اهداف این اداره کل است، از تمدید 340 پروانه واحدهای مختلف در استان خبر داد.

تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد 340 واحد در زنجان

داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل استاندارد استان به منظور استاندارد‌سازی کالاهای تولیدی اقدامات مختلفی را انجام داده و طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در راستای تحقق اهداف استاندارد در بحث ارتقای سطح کیفی کالاها اقدام به بازرسی و نظارت از مراکز تولیدی و خدماتی کردیم، اضافه کرد: براساس بازرسی‌های به عمل آمده پروانه کاربرد علامت استاندارد بیش از 340 واحد در استان تمدید شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: پس از انجام بازرسی‌های ادواری و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی استان توسط کارشناسان این اداره کل و انجام آزمون روی نمونه‌ها بر اساس استانداردهای ملی مربوطه پروانه آنها تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد پروانه تمدید شده 139 فقره مربوط به صنایع غذایی و کشاورزی بوده و 46 فقره به مصالح ساختمانی و معدنی تعلق دارد.

کارگرزاده با بیان اینکه از مجموع پروانه‌های تمدید شده 43 فقره در بخش مکانیک و فلزشناسی بوده است، اضافه کرد: همچنین 38 فقره پروانه علامت اجباری نیز در زمینه برق و الکترونیک تمدید شده است.

وی به تمدید 32 فقره پروانه در صنایع شیمیایی و پتروشیمی نیز اشاره کرد و افزود: همچنین در مدت مذکور 13 فقره پروانه در صنعت نساجی و چرم و 13 فقره در صنعت بسته‌بندی و سلولزی تمدید و اجازه فعالیت برای آنها صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان یادآور شد: در این مدت برای 10 واحد در بخش مهندسی پزشکی، پنج واحد در فلزات گرانبها و 2 فقره در صنعت خودرو و نیرو محرکه نیز اجازه ادامه فعالیت صادر شده و پروانه علامت استاندارد اجباری آنها تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد در نظر دارد با انجام بازرسی‌های مختلف سطح کیفی کالاهای تولیدی را در استان ارتقا دهد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول