اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان:

12 هزار واحد مسکن مهر در زنجان آماده بهره‌برداری است

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در زنجان گفت: 12 هزار واحد مسکن مهر شامل 8 هزار واحد مسکن شهری و 4 هزار واحد مسکن روستایی تا یک ماه آینده در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

12 هزار واحد مسکن مهر در زنجان آماده بهره‌برداری است

حافظ باباپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه تعهدات سال 91 استان ساخت 11 هزار واحد مسکن بود، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 500 واحد بیشتر از تعهدات سال آماده افتتاح شده است.

وی با اشاره به واحدهای آماده شده در شهرهای بالای 25 هزار نفر افزود: در حال حاضر 6 هزار و 500 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر ساخته شده و 2 هزار واحد مسکونی نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر و بافت‌های فرسوده استان آماده افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به واحدهای مسکونی تحویل داده شده، گفت: در سال 89 در نخستین مرحله 3 هزار و 572 واحد مسکونی تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 90 نیز 10 هزار و 214 واحد مسکونی در مرحله دوم و 6 هزار و 780 واحد مسکونی طی مرحله سوم به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است، خاطرنشان کرد: در مرحله چهارم تحویل که در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری شاهد خواهیم بود، 8 هزار و 500 واحد مسکن تحویل متقاضیان خواهد شد.

باباپور ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته و تحویل 28 هزار و 350 واحد مسکونی، برنامه ابلاغی وزارت مسکن در سال‌های 90 و 91 به استان زنجان بیش از 100 درصد محقق خواهد شد.

وی درصد پراکندگی پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان را 47 درصد به صورت خودمالکین، 45 درصد به صورت تفاهم‌نامه سه‌جانبه 99 ساله و 8 درصد هم به صورت گروهی چند خانواری اعلام کرد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان همچنین از طراحی و آماده‌سازی سایت 73 هکتاری مهر شهر برای واگذاری به مردم در قالب گروه‌بندی 8 نفره خبر داد و یادآور شد: نفرات باقیمانده از ثبت‌نام ‌تفاهم‌نامه سه‌جانبه پارسال نیز در قالب این تقسیم‌بندی تعیین تکلیف خواهند شد.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول