اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه گروه مشاوران جوان شهرستان ماکو

برگزیدگان جوان شهرستان ماکو در مسابقات ورزشی و علمی تجلیل شدند

10 نفر از برگزیدگان جوان شهرستان ماکو که در سطح کشور حائز مقام‌های برتر در مسابقات مختلف ورزشی یا علمی شده‌اند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

برگزیدگان جوان شهرستان ماکو در مسابقات ورزشی و علمی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، حمید احمدیان صبح امروز در جلسه گروه مشاوران جوان شهرستان ماکو، با بیان اینکه دلسردی استکبار از جنگ سخت و نرم هم‌اکنون ما را درگیر جنگ هوشمندانه‌ای کرده است تا توان و انرژی کشور را بگیرد، اظهار داشت: ما در جنگ تحمیلی مشکلات بسیاری دیدیم و تجربه‌های گران‌قدری کسب کردیم و در این مسیر هزینه‌های زیادی نیز متحمل شدیم اما ایستادیم و پیروز شدیم.

وی تصریح کرد: در جنگ نرم نیز دشمن به جنگ عقیده و ایمان مردم خصوصاً جوانان آمد اما ملت ایران هوشیار در مقابل توطئه‌ها ایستاده است.

احمدیان انقلاب اسلامی ایران را انقلاب عقیده و فرهنگ نامیده و گفت: انقلاب ما نیز جنگ نرم بود یعنی ما چند دهه قبل جنگ نرم را با مستکبران آغاز کردیم و گسترش اسلام در اقصی نقاط جهان مؤید این مطلب است که ما در جنگ نرم بسیار پیشرفت کرده و به پیروزی‌های زیادی رسیده‌ایم.

وی اظهار داشت: اکنون دشمنان نظام با ایجاد جنگ هوشمندانه قصد دارند انرژی کشور را بگیرند.

احمدیان تحریم کشور را از جمله ابزارهای جنگ هوشمندانه نامید و افزود: با هوشیاری مردم و تلاش مسئولان این شکل جنگ بر علیه مردم به جایی نرسیده است.

وی جنگ با تروریست‌ها در سوریه را نیز شکل دیگر جنگ هوشمندانه دانست و گفت: با انتخاب سوریه برای راه‌اندازی جنگ دو منظور را دنبال می‌کنند به طوری که می‌خواهند سوریه را از ایران جدا کنند چراکه سوریه خط مقدم ایران برای مقابله با صهیونیست‌ها است و از سوی دیگر با توجه به حمایت سوریه به عنوان تنها کشور عربی که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس از ایران حمایت کرد، از آن انتقام بگیرند.

احمدیان یکی دیگر از شکل‌های تهاجم دشمن را ناامید کردن مردم و خصوصاً جوانان از نظام دانست و گفت: با حضور مردم و خصوصاً جوانان در انتخابات پیش‌رو حماسه‌ای سیاسی خلق خواهیم کرد.

گفتنی است،‌ در این مراسم 10 نفر از برگزیدگان جوان شهرستان ماکو در سطح کشور حائز مقام‌های برتر در مسابقات مختلف ورزشی یا علمی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/61001/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول