اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته منابع طبیعی

نمایشگاه «گل بوته‌ها» در بشرویه گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته منابع طبیعی نمایشگاه گل بوته‌ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گشایش یافت.

نمایشگاه «گل بوته‌ها» در بشرویه گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاهی از آثار کودکان از بوته‌های طبیعی در بشرویه اظهار کرد: جشنواره گل بوته‌ها با هدف آشنایی اعضای کانون با اهمیت درختکاری و حفظ منابع طبیعی، فضای سبز و طبیعت، پرورش قوه خلاقیت و ابتکار در کودکان و نوجوانان و خلق آثار جدید با استفاده از اشیای طبیعت برگزار شده است.

طاهره کیانی ادامه داد: در جشنواره گل بوته‌ها اعضا با استفاده از بوته‌های طبیعی دشت، جنگل، کوه، صحرا و باغچه و با قوه خلاقیت اشکال معنادار یا شخصیت‌های جاندار ساختند.

وی افزود: 130 اثر ابتکاری در جشنواره گل بوته‌ها شرکت کردند که از بین این آثار 55 اثر برتر به صورت نمایشگاهی در هفته منابع طبیعی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه ارائه شده و به مدت یک هفته برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه برگزاری مسابقه ادبی در بخش نوجوان با موضوع درختان و طبیعت در قالب قطعه ادبی، شعر و داستان و قصه‌گویی مربیان کانون با موضوع درخت و سرود را از دیگر برنامه‌های مرکز فکری بشرویه در هفته منابع طبیعی عنوان کرد.

کسب رتبه برگزیده عضو مرکز فرهنگی و هنری بشرویه در مسابقه بین‌المللی"خدای من"

کیانی از کسب رتبه عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری بشرویه در مسابقه بین‌المللی"خدای من" خبر داد و گفت: مسابقه بین‌المللی خدای من با هدف پرورش عواطف مذهبی و توجه به معبود هستی و تشویق اعضا با موضوع مذهبی از سوی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب داستان در دو بخش داخلی و برون مرزی برگزار شده است.

وی اذعان داشت: در این مسابقه 12 اثر از مرکز فکری بشرویه به مرکز فرهنگی و هنری خراسان جنوبی ارسال شد که طبق سهمیه استانی از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون پنج اثر از استان به دبیرخانه مسابقه بین‌المللی "خدای من" ارسال شده که از مجموع آثار،"محیا عطار" از اعضای نوجوان مرکز فرهنگی و هنری بشرویه موفق به کسب رتبه برگزیده در بخش داستان شد.

در پایان این مراسم مسئولان شهرستان 15 اثر از نمایشگاه گل بوته‌ها را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کرده و هدایایی به آنها اهدا کردند.

همچنین به هر یک از اعضای کانون حاضر در این نمایشگاه از طرف اداره منابع طبیعی بشرویه کتابی با مضمون درخت و درختکاری به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/69006/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول