اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نویسنده و بازیگر نقش اول فیلم

فیلم «مرادو» روی پرده سینمای سیرجان رفت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: فیلم سینمایی «مرادو» برای نخستین بار با حضور نویسنده و بازیگر نقش اول این فیلم در سیرجان روی پرده سینما رفت.

فیلم «مرادو» روی پرده سینمای سیرجان رفت

مسعود گنجعلیخانی در حاشیه اکران فیلم سینمایی «مرادو» در سیرجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فیلم «مرادو» برگرفته از داستان «مرادو» نوشته محمدعلی آزادیخواه نویسنده سیرجانی است که قصه‌ای انسانی و معناگرایانه دارد و بلوغ و تولد دوباره یک نوجوان را به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: طی این داستان یک نوجوان بر اثر اتفاقاتی دچار تحولاتی می‌شود که در نهایت یک روستا را از بحران آب نجات می‌دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان خاطر نشان کرد: این فیلم سینمایی با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و استان کرمان از اعتبارات فرهنگی دور سوم سفر ریاست جمهوری ساخته شده است.

گنجعلیخانی تصریح کرد: حدود 70 درصد این فیلم سینمایی در بیابان و 30 درصد در فضای بارانی و توفانی تصویربرداری شده و از جلوه‌های ویژه کامپیوتری و میدانی در آن استفاده شده است.

این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: مجتبی صفرعلیزاده به عنوان کارگردان فیلم «مرادو» نخستین فیلم سینمایی بلند خود را در استان کرمان با عوامل بومی تولید کرده است.

گنجعلیخانی عنوان کرد: فیلم سینمایی «مرادو» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش سیرجان برای نخستین بار با حضور محمدعلی آزادیخواه نویسنده و علی‌اکبر برزگر بازیگر نقش اول این فیلم در سیرجان روی پرده سینما رفت.

انتهای پیام/80015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول