اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه خبر داد

3 اثر برگزیده از بشرویه در جشنواره «یک تصویر از یک حدیث رضوی»

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: در جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی سه اثر تصویرگری از این شهرستان در کشور برگزیده شد.

3 اثر برگزیده از بشرویه در جشنواره «یک تصویر از یک حدیث رضوی»

طاهره کیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: از سری برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، جشنواره موضوعی یک تصویر از یک حدیث رضوی است.

وی ادامه داد: این جشنواره برای کودکان هفت تا 16 سال و مربیان و کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی کانون و هنرمندان برگزار شد که با معرفی یک حدیث از امام رضا (ع) باید خلاقانه در این زمینه تصویرگری می‌کردند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی در بین مخاطبان با استفاده از قالب‌های هنری، گسترش فعالیت‌های هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصوم (ع) به ویژه امام رضا (ع) در مراکز کانون، گرامیداشت پدیدآورندگان آثار برتر هنری در زمینه احادیث امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده‌ترین آثار در جامعه را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

کیانی افزود: قالب آثار مورد قبول در این جشنواره، نقاشی ویژه اعضای کانون و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند و نقاشی و تصویرگری ویژه مربیان و کارشناسان کانون و هنرمندان است.

وی تصریح کرد: جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی در سه گروه کودک، نوجوان و مربی با میزبانی شهر مقدس قم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: 5 هزار و 100 اثر به این جشنواره ارسال شده است که از بین این آثار در هر گروه سنی هشت نفر برگزیده شدند.

کیانی اضافه کرد: از بین هشت اثر برگزیده کشوری در هر گروه سنی، 3 اثر تصویرگری از مرکز بشرویه منتخب شد.

وی تصریح کرد: در بخش کودک اثر منیره صفری، در بخش نوجوان سمانه جلالی و طیبه ترشیزی مربی نقاشی مرکز بشرویه در این جشنواره برگزیده شدند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول