اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورشی کرمان:

پایگاه بسیج در کانون پرورشی کرمان راه‌اندازی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: پایگاه بسیج شهید کمالی در کانون پرورشی کرمان راه‌اندازی شد.

پایگاه بسیج در کانون پرورشی کرمان راه‌اندازی شد

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پایگاه بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با عنوان پایگاه شهید کمالی تأسیس شد.

وی عنوان کرد: عضوگیری از مربیان و کارکنان کانون پرورشی آغاز شده است و به‌زودی اعضای کانون پرورشی کرمان هم به عضویت این پایگاه در می‌آیند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ادامه داد: طرح راه‌اندازی شورای عالی کودک و نوجوان برای نخستین بار در ایران در استان کرمان مطرح شد و استاندار کرمان برای برگزاری جلسه‌های این شورا دستور لازم را داد اما هنوز این شورا برگزار نشده است.

گنجعلیخانی افزود: نشست‌هایی با هنرمندان، نویسندگان و شاعران کرمانی در محل کانون پرورشی برگزار شده است تا طرح‌های آن‌ها در حوزه‌های مختلف در بخش کودک و نوجوان جمع‌آوری و برای تولید به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ارسال شود.

وی تصریح کرد: در سال‌ جاری فراخوان دریافت آثار هنرمندان کرمانی در حوزه کودک و نوجوان منتشر می‌شود.

این مسئول فرهنگی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان 45 هزار عضو دارد و در فصل تابستان تعداد اعضا حدود 20 درصد افزایش می‌یابد.

گنجعلیخانی با اشاره به اجرای طرح سیمرغ که با هدف جمع‌آوری داستان‌های عامیانه استان‌های مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: موضوع «مار» به کرمان ارائه شده بود که 45 قصه محلی با موضوع مار در این استان جمع‌آوری شد و این داستان‌ها در سال‌جاری منتشر می‌شوند.

وی از اجرای طرح امانت‌دهی عروسک‌های دارا و سارا در استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قیمت این عروسک‌ها گران است، بچه‌ها می‌توانند، دارا و سارا را از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مدت یک هفته امانت بگیرند.

گنجعلیخانی گفت: در هر یک از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان 30 عروسک دارا و سارا برای امانت‌دهی به بچه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول