اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان کرمان خبر داد

آثار عاشورایی بچه‌های ایران به لبنان می‌رود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: رایزنی‌هایی برای برگزاری نمایشگاهی از آثار عاشورایی کودکان و نوجوانان ایرانی در لبنان انجام شده است.

آثار عاشورایی بچه‌های ایران به لبنان می‌رود

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت:هفدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی استان کرمان با موضوع حضرت ابوالفضل عباس(ع) و با عنوان «راز رشید» برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان از سال 75 در زمان مدیریت وقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان کلید خورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیان داشت: با توجه به اینکه در لبنان قصد برگزاری همایشی با موضوع عاشوراشناسی را در حوزه کودک و نوجوان دارند، برای تبادل تجربیات به لبنان سفر کردیم و آثار تولیدی همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان را به آنها ارائه دادیم.

گنجعلیخانی تصریح کرد: همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان را در صورتی که بودجه مورد نیاز تامین شود به صورت بین‌المللی برگزار می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کشورهای لبنان و تونس برای حضور در همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان اعلام آمادگی کرده‌اند.

این مسئول فرهنگی ابراز داشت: رایزنی‌هایی برای برگزاری نمایشگاه آثار هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان در لبنان انجام شده است.

گنجعلیخانی افزود:‌همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان هر ساله در تابستان برگزار می‌شد، اما این همایش در سال جاری در ماه محرم برگزار می‌شود و شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برای میزبانی این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی اذعان داشت: پیش‌بینی هزینه‌ها برای برگزاری همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان در سطح کشوری 150 میلیون تومان و در سطح بین‌المللی 300 میلیون تومان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان عنوان کرد: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با تغییر ساختار سازمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موافقت کرد تا از این پس جایگاه اداری مدیریت‌های استانی این کانون و برخی از مدیریت‌های ستادی به اداره کل ارتقا پیدا کند که کانون پرورشی کرمان نیز به اداره کل ارتقا یافت.

انتهای پیام/80019/ج40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول