اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون زبان ایران:

مدرسان کانون‌های زبان از مزایایی بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند

معاون اداری و مالی کانون زبان ایران گفت: بیمه تکمیلی مدرسان مراکز آموزشی نیز در دستور کار قرار دارد.

مدرسان کانون‌های زبان از مزایایی بیمه تکمیلی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، رضا لیاقی در دومین همایش مدرسان کانون زبان مازندران که با حضور بیش از 130 مدرس در اردوگاه شهید مهدی‌زاده دلگشای چالوس برگزار شد، گفت: مدیران استانی کانون پرورش فکری با حمایت خود از برنامه‌های کانون زبان اطمینان‌بخش ما در توسعه کانون زبان و حل مشکلات پیش‌رو هستند.

وی افزود: پس از ادغام کانون زبان در کانون پرورش فکری، مدیران استانی کانون پرورش فکری تاثیر به‌سزایی در همراهی با فعالیت‌های کانون زبان و رشد مراکز آموزشی داشته‌اند.

وی با اظهار این نکته که کانون پرورش فکری مازندران در این مورد درخشش خاصی در بین سایر استان‌ها داشته است، از مدیر کانون این استان درباره همکاری و حمایت از کانون زبان استان قدردانی کرد.

لیاقی در ادامه از افزایش حقوق مدرسان کانون زبان سخن گفت و یادآور شد: بیمه تکمیلی مدرسان مراکز آموزشی نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر اداری و مالی کانون زبان ایران خاطرنشان کرد: با حمایت مدیران استانی کانون پرورش فکری با اطمینان بیشتری برای تحقق اهداف کانون زبان تلاش می‌کنیم.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران نیز در این همایش با تقدیر از زحمات مدرسان کانون زبان مازندران گفت: این همایش با رویکرد آموزشی و نیز پرسش و پاسخ در زمینه فعالیت‌های بازدید برگزار شده است تا با آشنایی بیشتر نظرات و دیدگاه‌های مدرسان از فرصت‌های موجود به نحو شایسته‌تری استفاده کرد و مشکلات پیش‌رو را مرتفع ساخت.

گرجی در ادامه  افزود: با برگزاری جلسات دیگری نیز نسبت به سایر موارد مورد نظر مدرسان اهتمام خواهیم داشت.

وی با اشاره به رعایت مسایل انضباطی و مقررات کانون تاکید کرد: رعایت قوانین برای همه واجب است اگر چه در این زمینه مشکلاتی نیز وجود دارد اما شایسته است تا خودمان به حل برخی از مسائل و مشکلات موجود بپردازیم، رعایت اخلاق، موازین اسلامی و اداری و همچنین رعایت پوشش اسلامی دیگر مواردی است که باید به آن بیش از گذشته توجه شود.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول