اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تمام تاکسیرانان باید از حقوق بیمه‌ای برخوردار شوند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام رانندگان تاکسی موجود در سطح شهر اصفهان باید از حقوق بیمه‌ای برخوردار شوند و سازمان تاکسی‌رانی باید نسبت به بیمه شدن این افراد اقدام کند.

تمام تاکسیرانان باید از حقوق بیمه‌ای برخوردار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در سیستم شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر رانندگانی که در شهرداری اصفهان فعالیت می‌کنند، بیمه نیستند و رانندگان تاکسی موجود در سطح شهر اصفهان از این موضوع نگران هستند.

وی اضافه کرد: بیمه نبودن رانندگان تاکسی مشکلات بسیاری را برای آنها به دنبال دارد و در صورت بروز حادثه تصادف برای هر یک از این رانندگان آنها باید هزینه‌های بسیار سنگینی را پرداخت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت توجه شهرداری اصفهان به بیمه شدن این افراد تصریح کرد: تمام رانندگان تاکسی موجود در سطح شهر اصفهان باید از حقوق بیمه‌ای برخوردار شوند و سازمان تاکسی‌رانی باید نسبت به بیمه شدن این افراد اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه بیمه باید نسبت به تمام رانندگان تاکسی موجود در سطح شهر اعم از شرکتی، ساعتی و سایر رانندگان اعمال شود، ادامه داد: در پایان فعالیت شورای سوم قرار داریم و مسئولان و مدیران شهری اصفهان باید نسبت به تهیه نظر‌سنجی از اقدامات خود در سطح شهر اقدام کنند.

محمدی با بیان اینکه عملکرد شهرداری اصفهان در دوره سوم فعالیت شورای شهر باید تهیه شود و برای اثر‌بخشی در اختیار شورای آتی قرار داده شود، تأکید کرد: اما در حال حاضر این عملکرد هنوز تهیه نشده است و مدیریت شهری اصفهان نباید نسبت به تهیه این عملکرد غافل باشد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول