اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

محدودیت‌های بیمه‌ای برداشته شود

استاندار کرمان گفت: محدودیت‌های بیمه‌ای برای عبور از بحران‌ها باید برداشته شود.

محدودیت‌های بیمه‌ای برداشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بحران با بیان اینکه در زلزله 7.7 ریشتری اخیر سراوان احتمال از دست دادن 100 هزار نفر بود، اظهار داشت: عنایت خداوند موجب شد تا این زلزله یک نفر قربانی بگیرد.

استاندار کرمان تصریح کرد: در ابتدا با تشکیل جلسات ستاد بحران شهرستان‌‌ها حالت آماده‌باش داده شد و علاوه بر اعزام بالگردی متشکل از نیروهای امدادی هلال احمر و تجهیزات دارویی به منطقه زلزله‌ دیده، اکیپ‌هایی به فهرج، ریگان و بم به‌دلیل نزدیکی با آن منطقه فرستاده شد و به ستادهای بحران مانور داده شد.

وی داشتن اعتبار کافی برای برطرف کردن حداقل مشکلات را ضروری دانست و گفت: استان کرمان در مواقع بحرانی اخیر کمتر از بوشهر نبود که همیشه به امکانات موجود استان رضایت می‌دهیم و جنجال به‌ راه نمی‌اندازیم تا واقع‌بینانه مشکلات را برطرف کنیم.

نجار خاطر نشان کرد: ستادهای بحران شهرستان‌‌‌ها باید ابتدا نیازهای خود را در سطح شهرستان و با همکاری ستاد شهرستان‌های دیگر رفع کنند و اگر نشد به استان روی بیاورند.

وی افزود: به‌ دلیل زلزله‌خیز بودن کرمان ستاد بحران شهرستان‌ها و استان باید گوش به زنگ باشند و درخواست اعتبارات باید منطقی‌تر مطرح شود، هنر مدیران اجرایی این است که از امکانات موجود نهایت استفاده را بکنند و بحث را به کشور نرسانند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه محدودیت‌های بیمه‌ای باید برداشته شود، بیان داشت: هر اندازه توسعه بیمه‌ای در حوزه‌‌های مختلف گسترش یابد به راحتی بحران‌ها را پشت سر می‌گذاریم.

انتهای پیام/80028/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول