اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران خبر داد

آغاز نام‌‌نویسی بیمه تکمیلی اعضای خانه مطبوعات مازندران

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران گفت: نام‌نویسی بیمه تکمیلی خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات مازندران آغاز شده و مهلت آن تا 10 اردیبهشت سال جاری است.

آغاز نام‌‌نویسی بیمه تکمیلی اعضای خانه مطبوعات مازندران

جابر معافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: نام‌نویسی بیمه تکمیلی خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات مازندران آغاز شده و مهلت آن تا 10 اردیبهشت سال جاری است.

وی افزود: نام‌نویسی در بیمه تکمیلی خبرنگاران به منظور بهره‌‌مندی تمام روزنامه‌نگاران و خبرنگاران مازندران و عضو خانه مطبوعات به علاوه خانواده‌شان از این تسهیلات است.

عضو هیئت مدیره و سخنگوی خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه سعی شده با حداقل تعرفه بیشترین خدمات برای اهالی رسانه و نویسندگان فراهم شود، گفت: به ازای هر نفر در ماه 12 هزار و 400 نفر دریافت می‌شود.

وی افزود: همه اعضای خانه مطبوعات با دراختیار گرفتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی و یا خدمات درمانی می‌توانند از بیمه تکمیلی خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات با همکاری بیمه دولتی ایران از این صندوق بهره‌مند شوند.

معافی با اعلام اینکه در سه سال اجرای طرح بیمه تکمیلی خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات، بیمه ایران همکاری خوبی با خانه مطبوعات داشته است از آغاز سال چهارم این طرح خبر داد.

وی اعلام کرد: در سه سال گذشته بیش از 350 نفر از خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات مازندران به همراه خانواده‌شان از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کردند.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول