اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

بیمه طلایی بازنشستگان بدلی بود /اعتراض بازنشستگان به نحوه اجرای بیمه طلایی

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان گفت: بیمه طلایی برای بازنشستگان به صورت ناقص اجرا شده است و بازنشستگان نسبت به نحوه اجرای این بیمه معترض هستند.

بیمه طلایی بازنشستگان بدلی بود /اعتراض بازنشستگان به نحوه اجرای بیمه طلایی

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بیمه طلایی از دی ماه سال گذشته نه تنها برای فرهنگیان بازنشسته بلکه برای تمام بازنشستگان موجود در سطح کشور اجرا شده است، اظهار کرد: در حال حاضر بیمه طلایی تنها برای فرد بازنشسته اجرا می‌شود و این بیمه تنها هزینه‌های بستری و عمل جراحی این افراد را در بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه آتیه‌سازان پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه البته بازنشستگان از نحوه اجرای بیمه طلایی و خدمات این بیمه راضی نیستند، اضافه کرد: در حال حاضر بیمه طلایی تمام هزینه‌های درمانی بازنشستگان را پرداخت نمی‌کند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان با تاکید بر اینکه بیمه طلایی برای بازنشستگان به صورت ناقص اجرا شده است، تصریح کرد: به دنبال اجرای ناقص این بیمه نسبت به بازنشستگان این افراد نسبت به این موضوع معترض هستند.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان خواستار اجرای بیمه طلایی همانند بیمه طلایی اجرا شده برای افراد شاغل هستند، ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای کامل بیمه طلایی بازنشستگان باید در بودجه امسال پیش‌بینی شود و با اختصاص اعتبارات لازم به این موضوع این بیمه باید به صورت طلایی واقعی برای بازنشستگان اجرا شود.

روستایی با بیان اینکه فرد بازنشسته و افراد تحت پوشش وی باید از تمام خدمات بیمه طلایی برخوردار شوند، تاکید کرد: درصد بالایی از بازنشستگان از نحوه اجرای این بیمه نا‌راضی هستند و دولت و مجلس باید نسبت به اجرای کامل بیمه طلایی برای بازنشستگان و خانواده‌های آنها چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول