اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل سازمان میراث فرهنگی قزوین:

کاشانه‌های گردشگری قزوین بیمه می‌شوند

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: به‌ منظور ساماندهی مراکز اقامتی و ایجاد امنیت گردشگران در برابر حوادث غیرمترقبه، کاشانه‌های گردشگری استان قزوین زیر پوشش خدمات بیمه قرار می‌گیرند.

کاشانه‌های گردشگری قزوین بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، اسدالله بیرانوند تصریح کرد: با توجه به رشد و گسترش صنعت گردشگری در جهان، بیشتر صنایع مرتبط با این صنعت برای دستیابی به سودی سرشار که از این صنعت حاصل می‌شود در تلاش هستند که خود را با این صنعت همراه کرده و از طریق رعایت قوانین مربوط، شرایط خود را با گردشگری وفق دهند.

وی افزود: خدمات بیمه‌ای نیز از آن دسته به شمار می‌رود که توانسته در صنعت گردشگری جایگاه ویژه‌ای را کسب کند.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اشاره به ضرورت پوشش خدمات بیمه‌ای در گردشگری ابراز کرد: همسو با طرح ملی ساماندهی خانه‌های استیجاری و اماکن اقامتی دولتی و زائر‌سراها و اهمیت و ضرورت پوشش این اماکن توسط خدمات بیمه در زمینه آتش‌سوزی، حوادث کارکنان و مسئولیت مالکان اقامتی در قبال گردشگران و استفاده‌کنندگان اماکن، مراکز اقامتی در استان قزوین نیز تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در استان قزوین در راستای اجرای این طرح ملی، صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری برای مراکز اقامتی یاد شده مربوط به اخذ بیمه‌نامه و تحت پوشش قرار گرفتن بیمه بوده و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌‌کنند باید نسبت به اجرای آن اقدام لازم را انجام دهند.

گفتنی است، 43 کاشانه گردشگری استان قزوین دارای پروانه بهره‌برداری بوده و 100 کاشانه نیز در حال بررسی و گذراندن مراحل قانونی کسب پروانه بهره‌برداری است.

انتهای‌پیام/77012/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول