اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

اجرای آبرسانی سیار به 75 روستای نهبندان

فرماندار نهبندان از آبرسانی سیار به 75 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: مشکلات خشکسالی و کم‌آبی به حدی رسیده که از این پس باید برای دام‌ها و مزارع کشاورزی آب سیار حمل شود.

اجرای آبرسانی سیار به 75 روستای نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدمهدی عظیمی پیش از ظهر امروز در جمع مردم روستای سلاخان اظهار داشت: شهرستان نهبندان هم‌اکنون با بحران جدی به نام خشکسالی روبرو است.

وی با بیان اینکه با وجود خشکسالی و اعتبارات کم در این شهرستان اقدامات بسیار خوبی انجام شده، ادامه داد: مدیران و مردم به ویژه روستاییان باید مدیریت منابع آبی را جدی بگیرند.

فرماندار نهبندان از آبرسانی سیار به 75 روستای این شهرستان خبر داد و ابراز اشت: مشکلات خشکسالی و کم‌آبی به حدی رسیده است که از این پس باید برای دام‌ها و مزارع کشاورزی آب سیار حمل شود.

عظیمی با اشاره به اینکه یکی از محورهای توسعه شهرستان نهبندان بخش کشاورزی است، تصریح کرد: کشاورزان و دامداران باید به روز شده و برای تولید درآمدزایی بیشتر شیوه‌های نوین و با صرفه را جایگزین شیوه‌های سنتی کنند.

این مسئول متذکر شد: کشاورزی سنتی و قدیمی در نهبندان با توجه به خشکسالی‌های چندین ساله دچار نابسامانی مالی شده است.

تصویب 23 میلیارد تومان اعتبار برای نهبندان

فرماندار نهبندان با بیان اینکه طی سال مالی جاری اعتباری بیش از 23 میلیارد تومان برای این شهرستان مصوب شده، افزود: مبلغ ناچیزی با توجه به پایان رسیدن سال مالی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان دارای بیش از 350 روستا است، یادآور شد: نهبندان به اندازه چهار شهرستان خراسان جنوبی روستا دارد و اعتبارات نیز باید به طور متوازن در روستاها توزیع شود.

عظیمی اضافه کرد: ملت ایران خردادماه امسال آزمون بزرگی در پیش دارند و همه مسئولان و مدیران باید زمینه‌های لازم در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

رفع مشکلات روستاها بر اساس اولویت

فرماندار نهبندان خاطر نشان کرد: مشکلات روستاها بر اساس اولویت پیگیری و رفع شود.

این مسئول در ارتباط با لایروبی قنوات، احداث بند خاکی، تهیه آب شرب برای مردم، اجرای طرح هادی و رفع مشکل نفت‌رسانی به روستای سلاخان قول مساعد داد.

انتهای پیام/69003/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول