اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

بیش از 388 هزار روستایی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر افزون بر 388 هزار و 107 روستایی در این استان از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند.

بیش از 388 هزار روستایی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسمعلی خدابخشی پیش ازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستاهای این استان اظهار کرد: نصب انشعاب آب در روستاها به صورت رایگان و توسط آبداران روستایی انجام می‌شود.

وی تعداد مشترکین روستایی این شرکت را 83 هزار و 298 مشترک اعلام کرد و افزود: درسال گذشته 893 انشعاب در شهرستان شهرکرد و کیار، 372 انشعاب در شهرستان اردل، 230 انشعاب در شهرستان بروجن، 276 انشعاب در شهرستان فارسان، 254 انشعاب در شهرستان کوهرنگ و یک هزار و 104 فقره انشعاب در شهرستان لردگان به مشترکان واگذار شده است.

خدابخشی تعداد روستاهای تحت پوشش این شرکت را 637 روستا برشمرد و گفت: در حال حاضر افزون بر 388 هزار و 107 روستایی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب تأکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ صرفه جویی و استفاده صحیح از آب شرب یک امر لازم و ضروری است.

وی اضافه کرد: با توجه به فصل گرم سال و بالا رفتن میزان مصرف مشترکین آب، صرفه جویی و استفاده درست از آب شرب یک امر ضروری است.

خدابخشی تلاش رسانه‌های جمعی برای ترویج فرهنگ صرفه جویی و استفاده درست از منابع ملی را یک ضرورت خواند و گفت: فعالان عرصه‌های فرهنگی و آموزشی در راستای ترویج این مهم باید بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول