اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال جوانان کشور

جوانان صبا با 4 گل آبی‌پوشان مرکزی را بدرقه کردند

تیم فوتبال جوانان صبای قم با برتری پرگل در دیدار برگشت رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور از سد آبی‌پوشان مرکزی عبور کرد.

جوانان صبا با 4 گل آبی‌پوشان مرکزی را بدرقه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ورزشگاه تختی شهر مقدس قم میزبان دیدار حساس تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم و آبی‌پوشان مرکزی بود، دیداری که از دور برگشت رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور در قم برگزار شد.

این مسابقه در شرایطی خاص به انجام رسید زیرا دیدار رفت دو تیم که چهارشنبه هفته قبل در شهر اراک به انجام رسید بود، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال آبی‌پوشان مرکزی پایان یافت و صبایی‌ها برای راه‌یابی به مرحله بعد باید حریف خود را حتماً با اختلاف دو گل شکست می‌دادند.

در این مسابقه جمع زیادی از علاقه‌مندان به فوتبال و شهروندان قمی به ورزشگاه تختی قم آمده بودند تا شاهد برتری صبا و صعود این تیم به مرحله چهارم رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور باشند که از قضا نتیجه بازی نیز مطابق میل آن‌ها رقم خورد.

دیدار دو تیم در همان لحظات آغازین با گل همراه بود و در دقیقه سوم ارسال بازیکنان صبای قم از سمت راست آن‌ها را به گل رساند و در ادامه نیز دو گل دیگر به ثمر رسید که البته دو گل سهم تیم صبای قم و یک گل نیز سهم تیم آبی‌پوشان مرکزی بود.

نیمه نخست با برتری دو بر یک به سود تیم فوتبال صبای قم در مقابل آبی‌پوشان مرکزی پایان یافت تا همه تماشاگران حاضر در ورزشگاه منتظر نیمه دوم باشند.

دو تیم بازی کاملاً جذابی را در نیمه دوم به نمایش گذاشتند و سرانجام این تیم صبای قم بود که دو گل دیگر به ثمر رساند و همانند دو بازی مراحل اول و دوم که با پیروزی‌های پرگل حریفان خود را از پیش رو بر می‌داشت در این دیدار نیز با برتری چهار بر یک میدان را ترک کند.

بدین ترتیب صبای قم در مجموع دیدارهای رفت و برگشت از مرحله سوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور موفق به شکست چهار بر دو تیم فوتبال جوانان آبی‌پوشان مرکزی شد و جواز صعود به مرحله چهارم را به دست آورد.

صبای قم در مرحله چهارم رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور منتظر نماینده فوتبال استان کردستان خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول