اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای

جبهه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در همدان اعلام موجودیت کرد

جبهه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در استان همدان اعلام موجودیت کرد.

جبهه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در همدان اعلام موجودیت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جبهه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد و اعلام داشت: از آن جایی که شروع فعالیت و اعلام موجودیت این تشکل اجتماعی با نخستین ایستگاه از چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مقارن شده، در حال حاضر اصلی‌ترین رسالت این جبهه تلاش مجدانه در عرصه خطیر انتخابات شوراهای اسلامی به منظور شکل‌گیری شوراهایی کارآمدتر و متناسب‌تر با شأن و جایگاه مردم رشید استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها به عنوان پارلمان‌های قدرتمند غیر سیاسی تلقی می‌شود و بر همین اساس نیز این جبهه تلاش می‌کند در نخستین قدم از فعالیت خود در عرصه انتخابات مربوطه به شوراهای اسلامی نقش‌آفرینی کند.

در بخش دیگری از آن می‌خوانیم: رسالت این جبهه در ساماندهی مطالبات آحاد مردم در بعد اجتماعی امری روشن و بدیهی است که با وجود اقدامات ارزشمند صورت گرفته در این مسیر، هنوز در مطالبات اجتماعی ساماندهی جدی و روشنی نداریم و از این رو اولویت اصلی در موضوع مطالبات اجتماعی آحاد مردم، ایجاد آمادگی برای به نتیجه رسیدن این مطالبات است و شوراهای اسلامی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین بسترهای این تحقق به شمار می‌روند.

این بیانیه می‌افزاید: با ایجاد انسجام میان آحاد مردم به ویژه نخبگان فرهنگی و اجتماعی امکان آن فراهم می‌آید که پاسخگویی لازم از مسئولان مطالبه شود و این تشکل به عنوان اتاق فکر مناسب زمینه ایجاد همفکری به منظور گردآوری طرح‌های راهگشا و به ویژه همگرایی برای انتخاب بهتر در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی برای حل مشکلات و معضلات موجود عمل خواهد کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم: اولویت این مجموعه صرفاً اجتماعی بوده و اجازه نخواهد داد که عرصه اجتماعی دستخوش فراموشی شود یا تحت تأثیر عرصه سیاسی یا خواسته‌های قبیله‌ای و گروهی افراد یا جریان‌های منفعت‌طلب شود و انتخابات شوراها، ابزار تحقق این هدف و نیل به این مهم است و بر همین اساس این تشکل اعلام موجودیت می‌کند.

در ادامه می‌خوانیم: امید است این تشکل بتواند فرهنگ مطالبه اجتماعی و در عین حال همگرایی و هم‌افزایی و انسجام را در سطح استان همدان ایجاد کرده و علاوه بر فعالیت‌هایی در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی پس از انتخابات نیز با رصد شرایط و نیازمندی‌ها و مشکلات عرصه اجتماعی اقدام به شناسایی و ارائه راه حل‌های مناسب با استفاده از تجربیات قبلی و از راه خرد جمعی و با نیز با تکیه با نیروهای جوان و تحول‌گرا کند تا امکان رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت در سایه معنویت فراهم شود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بدون شک شیوه و روش رسیدن به این هدف بزرگ تنها شیوه معقول و منطقی همراه با سازوکار و الزامات آن است که بسیار ممکن و دست‌یافتنی است و با عمل آن تجربه‌ای نو در کنار سایر دستاوردهای مبارک برای حال و آینده آحاد مردم در جامعه‌ اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول