اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

تبلیغات انتخاباتی سالم و قانون‌مدار برگزار شود

فرماندار بیجار گفت: مهمترین اصول در تبلیغات انتخاباتی قانون‌مداری، صداقت و ایجاد فضای سالم است تا مردم بتوانند کاندایدای اصلح را انتخاب کنند.

تبلیغات انتخاباتی سالم و قانون‌مدار برگزار شود

حمدالله کریمی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار داشت: انتخابات نماد حرکت اسلامی سیاسی در کشور است و مردم باید در انتخاب فرد اصلح هوشیار باشند.

وی بر رعایت موازین شرعی و اخلاقی در عرصه انتخابات تاکید کرد و افزود: داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت اصل قانون‌مداری به دور از هر گونه بزرگ‌نمایی و وعده‌های غیر ممکن، قدرشناسی و وظیفه خود در قبال انقلاب، نظام و مردم را نشان دهند.

فرماندار بیجار افزود: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که ولایت‌مداری اساس کار آنها بوده و از قوانین دین مبین اسلام و چگونگی عمل به آن در جامعه اسلامی آگاه باشد.

وی با بیان اینکه این برهه از زمان برای ایران اسلامی بسیار حساس است، گفت: با حضور یکپارچه مردم و مسئولان در 24 خردادماه حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق خواهیم کرد.

فرماندار بیجار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات کل کشور زمان ثبت‌نام کاندیداها همزمان با سراسر کشور از 26 فروردین ماه در فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود داوطلبان در تداوم فضای آرام انتخاباتی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری لازم را داشته باشند تا به لطف پروردگار فضایی بسیار آرام برای انتخابات مهیا شود.

کریمی در پایان گفت: دشمنان همواره با مساله‌سازی در ایام قبل از انتخابات در پی ایجاد حاشیه و تحمیل خواسته‌های خود هستند اما مردم ما همچون گذشته می‌توانند با بصیرت و هوشیاری و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، ترفندها و شگردهای دشمنان این نظام را خنثی کنند.

انتهای پیام/79015/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول