اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل مجمع فرهنگی نواندیش خراسان شمالی مطرح کرد

رعایت شیوه‌های سالم و قانونی تبلیغات توسط نامزدهای انتخاباتی

دبیر کل مجمع فرهنگی نواندیش خراسان شمالی‌ بر رعایت شیوه‌های سالم و قانونی تبلیغات توسط نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی و ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: خود داوطلبان در مرحله نخست باید تابع قانون باشند.

رعایت شیوه‌های سالم و قانونی تبلیغات توسط نامزدهای انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، مجتبی اطمینان ظهر امروز در نشست هم اندیشی انتخاباتی اعضای مجمع استان در شیروان خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد ماه شد.

وی گفت: انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مردم باید در انتخابات نامزدها دقت زیادی به خرج دهند.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: مردم در این دوره از انتخابات باید به دنبال حقیقت بروند و با دقت تحقیق کنند و اصلح را برگزینند.

اطمینان افزود: حکومت جمهوری اسلامی مردمی است و مردم متصدیان اصلی حکومت هستند و برای اداره امور باید از آن‌ها مشورت بگیریم.

وی با اشاره به این که مردم شایسته خدمت بی‌منت هستند اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم باید از سوی اخلاص، صداقت و نیت خالص باشد.

دبیر کل مجمع نواندیش خراسان شمالی بر رعایت شیوه‌های سالم و قانونی تبلیغات توسط نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی و ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: خود داوطلبان در مرحله نخست باید تابع قانون باشند، زیرا آنان به عنوان مجریان قانون برگزیده می‌شوند‌.

وی وظیفه اعضای شورای اسلامی را خدمت رسانی عنوان کرد و افزود: باید از هزینه‌های کلان تبلیغاتی که باعث اسراف می‌شود نیز جلوگیری کرد.

این مسئول فرهنگی در خراسان شمالی از پست‌های اجرایی به عنوان امانت‌های الهی یاد کرد که توسط مردم در اختیار مسئولان قرار گرفته و گفت: پاسداری از منصب‌ها ضرورت دارد.

وی همچنین اطلاع‌رسانی را از ملزومات حماسه آفرینی دانست و تصریح کرد: این وظیفه‌ای است که بر دوش مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات است و باید از هم اکنون ارتباط لحظه به لحظه خود را با متولیان اطلاع رسانی برقرار کنند.

اطمینان تاکید کرد: رسانه‌ها نیز در جریان انتخابات باید با انتشار صحیح و به موقع اخبار به عنوان بازوی نیرومند مسئولان عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: در جریان انجام رقابت‌های انتخاباتی و حتی در روز رای گیری نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم و ایجاد فضای پر شور و نشاط انتخاباتی دارند و رسالت آن‌ها ایجاب می‌کند در انتقال به موقع اخبار، انتشار تصمیم گیری مسئولان، انتخابات و طرح دیدگاه‌های کاندیداها و انتظار مردم از نامزدها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

دبیر کل مجمع نواندیش خراسان شمالی تاکید کرد: این کارکردهای رسانه‌ها هم به افزایش مشارکت و هم به افزایش سطح سلامت انتخابات منجر خواهد شد.

قائم مقام مجمع نواندیش خراسان شمالی نیز با تاکید بر نقش موثر جوانان در صحنه انتخابات گفت: باید افراد با شناخت به پای صندوق‌های رای بروند و فردی اصلح و آگاه و مقتضیات زمان انتخاب کنند.

محمد رمضانی اضافه کرد: مردم باید با انتخاب خود کشور به سمتی هدایت کنند که اهداف سند چشم‌انداز که مورد نظر رهبری نیز هست تحقق یابد و از این طریق به دنیا بفهمانیم که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های میهن اسلامی می‌کوشیم.

به گزارش فارس، در حال حاضر مجمع نواندیش خراسان شمالی به عنوان یک سازمان مردم نهاد با دارا بودن بیش از یک‌هزار و 500 نفر عضو در شهرستان‌های استان در زمینه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/63001/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول