اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نشستی

مسئول کمیته تبلیغات انتخابات استان البرز برنامه‌های این کمیته را اعلام کرد

طی نشستی با حضور مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های استان البرز، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات البرز برنامه‌های این کمیته را اعلام کرد.

مسئول کمیته تبلیغات انتخابات استان البرز برنامه‌های این کمیته را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم کردلو امروز در این نشست که با حضور مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های استان البرز برگزار شد اظهار داشت: البرز پس از استان شدن اولین تجربه خود را درباره برگزاری انتخاباتی مستقل استانی تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا باید هماهنگی‌ها و بسترهای لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه فراهم کرد.

این مسئول افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط اطلاع‌رسانی به موقع، صحیح و شفاف است.

کردلو در ادامه بر برگزاری نشست‌های هم اندیشی با مدیران رسانه‌های استان، برگزاری نشست‌های خبری با حضور استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، اطلاع‌رسانی آنی اخبار انتخاباتی از طریق سامانه پیام کوتاه استانداری، صدور احکام برای اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی استان، مستند سازی کلیه عملیات اجرایی انتخابات را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز عنوان کرد.

*تشکیل کمیته متناظر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استان در پنج شهرستان

وی در ادامه سخنان خود بر تشکیل کمیته متناظر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استان در پنج شهرستان استان را مهم خواند و گفت: برگزاری جلسات مشترک با کمیته‌های شهرستانی، تشکیل اتاق خبر در استانداری و فرمانداری‌های تابعه، ایجاد لینک ویژه انتخابات در سایت استانداری، تشکیل جلسه شورای اطلاع رسانی استان هر 15 روز یک‌بار و تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان را از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز عنوان کرد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای لازم برای حضوری حداکثری از مهم‌ترین وظایف ما است لذا باید با تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع اهداف خود را در این باره محقق سازیم.

کردلو تأکید کرد: ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز در این دوره از انتخابات بار دیگر با حضور پرشور خود دشمنان انقلاب را مأیوس کرده و آنان را سرشکسته خواهند کرد.

انتهای‌پیام/2302/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول