اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

احداث 40000 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: نزدیک به 40 هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در آذربایجان غربی در حال احداث است.

احداث 40000 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو خلیل محبت‌خواه ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل مسکن شهرستان ماکو اظهار داشت: این تعداد از واحدهای مسکونی در شهرهای زیر و بالای 25 هزار نفر در دست احداث است که براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بیشتر این واحدها تا پایان نیمه اول امسال به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی با اخطار به تعاونی‌های کم کار مسکن مهر، گفت: تعاونی‌هایی که کم کار تشخیص داده شوند سلب مسئولیت شده و احداث واحدها به خود متقاضیان واگذار خواهد شد.

محبت‌خواه در ادامه ضمن خواستار همکاری بیشتر مسئولین برای تامین گاز، آب و برق مسکن‌های مهر خاطرنشان کرد: هیچ کدام از تعاونی‌ها حق ندارند از متقاضیان سلب عضویت و افراد جدیدی را جایگزین کنند.

در این جلسه حمید احمدیان فرماندار ماکو نیز با اشاره به فعالیت شش تعاونی مسکن مهر در شهرستان ماکو به کسانی که در مورد احداث مسکن مهر مشکل تراشی کنند اخطار داد و گفت : با این افراد به شدت برخورد کرده و با کسی مماشات نخواهیم داشت.

وی از روند کند آماده سازی و واگذاری زمین به افراد زیر کوهی به شدت انتقاد کرد و خواستار تسریع در حل مشکل این افراد شد.

همچنین فرماندار ماکو خواستار تامین روشنایی بلوار ورودی تازه تاسیس ولایت ماکو ، نصب چراغ چشمک زن در تقاطع‌ها، اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده ماکو ایواوغلی و اتمام تقاطع غیر هم‌سطح کشمش تپه شد.

انتهای پیام/61001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول