اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان تأکید کرد

ضرورت واگذاری هر چه سریع انشعابات در مسکن مهر همدان

استاندار همدان بر ضرورت واگذاری هر چه سریع انشعابات مسکن مهر همدان تأکید کرد و گفت: مردم برای خانه‌دار شدن نباید معطل نصب انشعابات بمانند.

ضرورت واگذاری هر چه سریع انشعابات در مسکن مهر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد پیش از ظهر امروز در شورای تأمین مسکن استان همدان با اشاره به تحویل هر چه سریع مساکن مهر همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم با مشکلات عدیده‌ای در زمینه مسکن و اجاره‌بها مواجه هستند، با تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تحویل آنها سعی بر رفع این مشکلات شود.

وی بر ضرورت واگذاری هر چه سریع انشعابات در مسکن مهر همدان تأکید کرد و بیان داشت: عملیات اجرایی بسیاری از واحدهای مسکن مهر به پایان رسیده اما مردم برای خانه‌دار شدن نباید معطل نصب انشعابات بمانند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نباید با برخی سهل‌انگاری‌ها موجب از بین رفتن حلاوت و شیرینی ساخت و ساز مسکن مهر شویم، اذعان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز باید نسبت به واگذاری و نصب انشعابات تسریع بخشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برخی ناراحتی‌های مردم اشاره کرد و یادآور شد: من روزانه با چند نفر از مردم که از روند ساخت و ساز مسکن مهر راضی نیستند، مواجه هستم که این امر رسیدگی بیشتر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

آزاد با بیان اینکه انشعاب آب مساکن مهر شهرستان نهاوند در 15 روز آینده باید واگذار و نصب شود، افزود: اداره برق نیز در مساکن مهری که هنوز برق واگذار نشده است، باید ظرف مدت 15 روز همه انشعابات برق را انجام دهند.

وی متذکر شد: آب و فاضلاب نیز در مدت 25 روز باید انشعاب آب را در مساکن مهر همدان نصب کند چرا که مردم باید هنگام تحویل مسکن مهر خود از همه امکانات برخوردار باشد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در افتتاحیه‌های مسکن مهر در صورت کامل بودن همه موارد، مردم به سهولت و با کمترین نگرانی و استرس از مساکن خود استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان راه و شهرسازی استان همدان بیان داشت: سه پروژه مسکن مهر همدان، ملایر و نهاوند برای تکمیل شدن، نیازمند اعتبار یارانه‌ای 4.5 میلیارد تومانی هستند.

غلامرضا سقندلی افزود: مسیر انتقال آب مسکن مهر تپه حاج شمسعلی نیز از سوی مسکن و شهرسازی انجام شده و برای اختصاص انشعاب تحویل شرکت آب و فاضلاب شده است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان نیز گفت: از 29 هزار و 500 واحد مسکن مهر که برای استان همدان برنامه‌ریزی شده بود، تاکنون 29 هزار و 882 واحد عقد قرارداد شده که نشان از تحقق بیش از برنامه و 101 درصدی است.

حسین جلالیان افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر 7 هزار و 607 واحد تعهد ساخت مسکن مهر بود که 8 هزار و 450 واحد عقد قرارداد شده که تحقق 111 درصدی را به دنبال داشت.

وی خاطرنشان کرد: 28 هزار واحد مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر نیز در حال حاضر در حال نصب انشعاب است که نیازمند همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول