اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن بابلسر:

هادی‌شهر برترین تصفیه‌خانه مسکن مهر مازندران را دارد

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بابلسر گفت: هادی شهر بابلسر برترین تصفیه‌خانه مسکن مهر مازندران را دارا است.

هادی‌شهر برترین تصفیه‌خانه مسکن مهر مازندران را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حسین عصری بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه 138 واحدی مسکن مهر هادی شهر اظهار داشت: این پروژه در زمینی به وسعت 5 هزار و 900 مترمربع به صورت هفت بلوک که چهار بلوک آن در هفت طبقه و سه بلوک آن در شش طبقه بود احداث شد.

وی با بیان اینکه زیربنای مفید هر واحد 80 متر مربع است، یادآور شد: آورده شخصی هر متقاضی 15میلیون تومان بوده که با وام 22 میلیون تومانی مسکن مهر و در مجموع 37 میلیون تومان به متقاضیان واگذار شد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بابلسر با اعلام اینکه مسکن مهر هادی شهر بابلسر برترین تصفیه‌خانه مسکن مهر مازندران را دارا است، تصریح کرد: از آنجا که یکی از مشکلات مسکن شهرهای شمالی فاضلاب است در این شهر با احداث تصفیه‌خانه توانستیم مشکلات مربوط به این بخش را برطرف کنیم.

عصری با بیان اینکه وظایف بنیاد مسکن در بخش مسکن مهر در شهرهای زیر 25هزار نفر است، افزود: پروژه 60 واحدی بهنمیر، پروژه هفت واحدی کاله و پروژه 228 واحدی گالشکلای بهنمیر از جمله پروژه‌های در دست اقدام بنیاد مسکن شهرستان بابلسر است.

وی با اعلام اینکه در سال 91 به 2 هزار و 729 واحد وام مسکن پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: 45درصد از روستاهای شهرستان بابلسر طرح هادی اجرا شده است که نسبت به میانگین استانی 10 درصد بالاتر است.

انتهای پیام/86010/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول