اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان عنوان کرد

اتمام طرح‌های مسکن مهر تا قبل از پایان دولت دهم

استاندار خوزستان گفت: باید برنامه‌های افتتاحیه و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر تسریع شود و تا قبل از پایان دولت دهم به پایان برسند.

اتمام طرح‌های مسکن مهر تا قبل از پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در جلسه کارگروه مسکن که در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: از نظر پیشرفت در ساخت مسکن مهر از متوسط کشوری بالا‌تر هستیم و 80 درصد زیرساخت‌ها به پایان رسیده است.

 *زیرساخت‌ها 17 درصد جلو‌تر از واحد‌ها هستند

وی اضافه کرد: ساخت 63 درصد از واحد‌ها نیز به اتمام رسیده است و زیرساخت‌ها 17 درصد جلو‌تر از واحد‌ها هستند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های افتتاحیه و بهره برداری از واحدهای آماده مسکن مهر تسریع شود، خاطرنشان کرد: طرح‌های مسکن مهر باید تا قبل از پایان دولت دهم به پایان برسد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه به تغییرات دولت و انتخابات نزدیک می‌شویم، بخشی از کار و زمان فرمانداران گرفته می‌شود و برای اینکه کار کارگروه مسکن گره نخورد باید به فرمانداران کمک شود.

 *تسریع در پرداخت سهم آورده

حجازی ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به اعضای تعاونی‌های مسکن هشدار دهد تا هرچه سریع‌تر سهم آورده خود را پرداخت کنند تا طرح‌ها زودتر به سرانجام برسند.

 *قیمت مصالح رو به افزایش است

وی با بیان اینکه کندی روند اجرای طرح‌های مسکن مهر به ضرر اعضای تعاونی‌ها است، گفت: قیمت مصالح ساختمانی رو به افزایش است و اگر کار به کندی پیش برود متقاضیان با مشکل مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/72001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول