اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

مشکلات پروژه مسکن مهر نور برطرف شود

فرماندار نور گفت: مشکلات پروژه مسکن مهر این شهرستان پذیرفتنی نیست و باید مشکلات این پروژه فوری برطرف شود.

مشکلات پروژه مسکن مهر نور برطرف شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: حماسه اقتصادی با کار و تلاش جمعی و حماسه سیاسی با بصیرت سیاسی عمومی محقق می‌شود.

فرماندار نور با اشاره به کلام امام علی(ع) اظهار داشت: آدم جاهل یا زیاده‌روی می‌کند یا کوتاهی اما اگر بصیر و آگاه باشد متعادل است.

وی قرآن بر سر نیزه کردن در دوران حضرت امیر(ع) را مصداق بارز جلوتر از رهبری و صلح امام حسن(ع) را مصداق بارز عقب‌تر از رهبری افراد جامعه آن زمان دانست و گفت: دسته سوم آنانی هستند که با اشاره رهبری و در کنار رهبری حرکت می‌کنند.

صمدیان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را که هر یک حساسیت خاص خود را دارند مصداق بارز حماسه سیاسی دانست و گفت: حضور حماسی در این حماسه بزرگ و دیگر همایش‌های سیاسی کشور تحقق شعار حماسه سیاسی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور با اشاره به ممنوعیت مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها در ساعات اداری در امر تبلیغات انتخابات و استفاده از امکانات اداری در این امر اظهار داشت: بی‌طرفی در انتخابات و تلاش برای برگزاری انتخابات صحیح، سالم، قدرتمند، با شور و شعور و دشمن‌شکن وظیفه همه مسئولان است.

وی تاکید کرد: البته در برگزاری انتخابات لازم است تمام افراد، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و خودروها شرکت داده شوند و همکاری لازم با دست‌اندرکاران انتخابات صورت گیرد.

فرماندار نور در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات مردم اشاره کرد و ابراز داشت: مشکل مردم، مشکل همه ما است و باید برای رفع آن چاره‌جویی کنیم.

وی افزود: پروژه مسکن مهر اتفاق مبارکی بود که در دولت نهم و دهم افتاد و خیلی‌ها که هرگز فکر خانه‌دار شدن نمی‌کردند امروز صاحب خانه شدند و نباید این شیرینی را با مشکلات جزیی در کام مردم تلخ کنیم. 

صمدیان در پایان گفت: مشکلات پروژه مسکن مهر شهرستان برای من پذیرفتنی نیست و باید مشکلات این پروژه فوری برطرف شود.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول