اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی تعاونی‌های مسکن مهر چهارمحال و بختیاری

2 هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری به متقاضیان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 2 هزار واحد مسکونی از سوی تعاونی‌های مسکن مهر استان آماده واگذاری به متقاضیان است.

2 هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری به متقاضیان است

داود شیوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت تا واجدان شرایط بتوانند بدون هیچ محدودیتی از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به احداث 6 هزار واحد مسکن مهر از سوی تعاونی‌های استان، افزود: تاکنون 2 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده است.

شیوندی ادامه داد: در حال حاضر 2 هزار واحد از مجموع واحدهای مسکونی در دست احداث آماده واگذاری به متقاضیان است، 2 هزار مسکونی نیز از پیشرفت فیزیکی 50 تا 80 درصدی برخوردار است که به زودی واگذار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نرخ بیکاری 10.6 درصدی سال 91، گفت: در سال‌جاری با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، ایجاد کارآفرینی و استفاده کامل از ظرفیت‌های استان باید این نرخ را کاهش دهیم.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد شغل نیازمند همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی استان است، اذعان داشت: در سال گذشته اقدامات خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در بحث اشتغالزایی صورت گرفت که انتظار می‌‎رود این روند در سال‌جاری با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.

شیوندی با اشاره به ثبت‌نام 26 هزار کارگر استان در سامانه سهام عدالت، گفت: این تعداد کارگر تا پایان اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند تا مدارک خود را تکمیل و تحویل دهند تا پس از بررسی و تأیید نهایی بتوانند سهام خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول