اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

بازنویسی آثار دفاع مقدس در کانون پرورش فکری

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: بازنویسی آثار دفاع مقدس در کانون پرورش فکری توسط کودکان و نوجوانان این مجموعه در دستور کار قرار دارد.

بازنویسی آثار دفاع مقدس در کانون پرورش فکری

مرتضی نوربخش امروز در حاشیه برگزاری ستاد بزرگداشت سوم خرداد در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: صبح امروز ابلاغ ارتقای اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: با دریافت این حکم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت اداره کل از این به بعد فعالیت می‌کند و مدیر فعلی نیز به عنوان مدیرکل مشغول فعالیت می‌شود.

مرتضی در باره مهم‌ترین برنامه‌های کانون پرورش فکری در روز سوم خرداد ماه اظهار داشت: حضور کودکان و نوجوانان عضو کانون در گلزار شهدا و آشنا کردن آنها با فرهنگ شهادت از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرا  این سازمان است.

وی از چاپ آثار کودکان و نوجوانان در حوزه فتح خرمشهر در روزنامه‌های بومی مازندران خبر داد و گفت: بازنویسی آثار دفاع مقدس در کانون پرورش فکری توسط کودکان و نوجوانان این مجموعه نیز در دستور کاری ما قرار دارد.

نوربخش در پایان دیگر برنامه‌های در دست اجرا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برنامه‌ریزی برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد.

انتهای پیام/86004/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول