اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‎رضوی خبر داد

برگزاری پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی خراسان‎رضوی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‎رضوی گفت: پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون در مرحله استانی از چهارم اردیبهشت‌ماه به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار می‎شود.

برگزاری پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‎رضوی، راضیه باباخانی اظهار کرد: این جشنواره یکی از مهم‌ترین رویدادهای نمایشی در کانون به شمار می‎آید؛ جشنواره‎ای که هویت بخشیدن به نمایش کودک و نوجوان را مدنظر دارد و در جستجوی تاثیر نمایش در امر تعلیم و تربیت است.

وی افزود: به همین منظور در این جشنواره خلق آثار همراه با ظرافت‎های تربیتی را با استفاده از قابلیت‎های دینی و ملی مد‌نظر قرار داده‎ایم.

باباخانی ادامه داد: این جشنواره با حضور حدود 200 شرکت‌کننده در قالب 24 گروه نمایشی در دو رده اعضا و مربیان برگزار می‎شود و در انتها یک گروه از مربیان و دو گروه از میان اعضا به مرحله منطقه‎ای راه پیدا می‎کنند.

وی گفت: این جشنواره از ساعت 14 سوم اردیبهشت‌ماه در مرکز فرهنگی هنری شماره چهار مشهد واقع در بلوار 24 آغاز می‎شود و بازدید از نمایش‎ها برای عموم آزاد است.

گفتنی است؛ استان خراسان‎رضوی در مرحله منطقه‎ای با استان‎های البرز، زنجان، سیستان و بلوچستان، لرستان، کردستان، فارس و گیلان هم‌گروه است.

انتهای پیام/70005/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول