اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان مازندران:

ذائقه نسل جوان در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران شناخت ذائقه نسل جوان را مهم‌ترین رویکرد در انتقال موثر ارزش‌های دفاع مقدس و مقابله با جنگ نرم عنوان کرد.

ذائقه نسل جوان در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی در سومین جلسه کمیته فرهنگی کنگره بزرگداشت شهدای مازندران که با حضور اعضای کمیته فرهنگی در این کانون برگزار شد، با تاکید بر اهمیت ویژه این کمیته به نسبت سایر کمیته‌ها بیان داشت: نقش فعالیت‌های فرهنگی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس قابل تامل است.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران با تاکید بر اینکه مهم‌ترین عامل توفیق این کمیته نحوه انتقال پیام به مخاطبان است، تصریح کرد: تدبیر در برنامه‌ریزی و نحوه انتقال مفاهیم ایثار و شهادت، در چگونگی مقبولیت و توفیق هدف‌های مورد نظر مسئله مهمی است که توجه به آن ضروری به نظر می‌رسد.

وی از جذابیت به عنوان یکی دیگر از شیوه‌های مقبولیت پیام در ذهن مخاطب عنوان کرد و یادآور شد: بکارگیری توان و ظرفیت دستگاه‌ها و ایجاد نوآوری و کیفی‌سازی برنامه‌ها رویکرد موثری در این بین است.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار ویژه برای کمیته، نظارت و ارزیابی فعالیت‌ها در قبل، حین و بعد از برگزاری اجلاسیه شهدای مازندران می‌تواند به کیفی‌سازی و اثربخشی برنامه‌ها بیفزاید.

این مسئول فرهنگی، شناخت ذایقه و پسند مخاطب امروز به خصوص نسل جوان را مهمترین رویکرد در انتقال موثر ارزش‌های دفاع مقدس، شهدا و نیز مقابله با جنگ نرم عنوان کرد.

رئیس کمیته فرهنگی کنگره بزرگداشت شهدای مازندران نیز در این نشست با تاکید بر جدیت اعضای جلسه در قبال مسئولیت‌های محوله گفت: همه دستگاه‌های اداری در قبال فرهنگ دفاع مقدس و شهدا مسئول هستند.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود: مهم‌ترین رویکرد این کمیته در دو حوزه عمومی و تخصصی شکل گرفته است تا بتوان به طور موثری در مورد انتقال مفاهیم دفاع مقدس و شهدا ادای وظیفه کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: رویکرد عمومی این کمیته، توجه به انتقال ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس است که با استفاده از ظرفیت دستگاه فرهنگی عضو کمیته برنامه‌های عمومی و فراگیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تخصصی این کمیته خاطرنشان کرد: توجه به حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی شاخه‌های تخصصی است که در این کمیته تدوین شده است.

ابراهیمی یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های فیلم کوتاه، داستان‌های کوتاه جنگ، نمایشنامه‌نویسی دفاع مقدس، نغمه‌ها و نواهای حماسی، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نمایشگاه هنرهای تجسمی، جشنواره وبلاگ‌نویسی، برگزاری محافل خاطره‌گویی دفاع مقدس، برگزاری مراسم ادعیه از جمله برنامه‌های برنامه‌ریزی شده کمیته فرهنگی کنگره بزرگداشت شهدای مازندران است.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول