اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

فاطمه زهرا (س) الگویی برای همه اعصار هستند

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای همه اعصار هستند که باید در زمینه‌های مختلف از ایشان درس گرفت.

فاطمه زهرا (س) الگویی برای همه اعصار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از خواهران امدادگر کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی که در سالن جلسات هتل ساحل ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عده‌ای به دنبال شبهه‌افکنی بوده و این دیدگاه را به جامعه منتقل می‌کردند که حضرت فاطمه‌الزهرا (س) متعلق به 14 قرن قبل هستند.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه الزهرا (س) در همه قرون و اعصار شخصیتی وارسته و متعالی قلمداد می‌شوند، چرا که راستی، درستی، وارستگی و پرهیزکاری در هیچ‌ شرایطی معنای خود را تغییر نمی‌دهد و این مفاهیم انسانی رنگ نمی‌بازد بنابراین شخصیت ایشان برای بانوان و مردان در همه اعصار قابل الگوبرداری است.

دهقان به لزوم اسوه قرار دادن این بانوی دو عالم تاکید کرد و بیان داشت: باید در ارتباط با خطبه‌ها، فرمایشات و رهنمودهای ایشان بیش از گذشته تعمق و تدبر صورت گیرد تا اینکه در نهایت به یک شناخت کامل و عمیق از ایشان برسیم و توانایی معرفی کردن حضرت فاطمه (س) به دیگران در یکایک ما ایجاد شود.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مشابه بیانات ایشان از نظر وزن و اهمیت فقط در نهج‌البلاغه یافت می‌شود، بیان داشت: علما و دانشمندان مسلمان زیادی فرمایشات و اشارات ایشان را هم‌سنگ با نطق‌های حضرت علی (ع) دانسته‌اند.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را سپر بلای ولایت دانست و اظهار داشت: ایشان در شرایط حساس و تاریخ‌ساز همواره در کنار نبی اکرم (ص) و حضرت علی (ع) بوده‌اند، به طوری که گسترش دین مبین اسلام در سراسر جهان مرهون ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی ایشان است.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول