اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد

برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با روانشناسی کودک و نوجوان

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اجرای سند تحول دوره‌های آموزشی آشنایی با روانشناسی کودک و نوجوان توسط گروه مشاوران و حوزه برنامه‌ریزی برای معلمان و مدیران در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با روانشناسی کودک و نوجوان

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری امروز در نشست ستاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش این استان اظهار کرد: دوره آموزشی آشنایی با اختلالات رفتاری و روانشناسی رشد کودک توسط گروه مشاوران و حوزه برنامه‌ریزی برای معلمان و مدیران بصورت فوق برنامه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین بسته‌های آموزشی در موضوع شیوه ثبت‌نام، کتاب‌های تازه تألیف، نگهداری مدارس، و دفاتر تهیه و در کارگاه‌های آموزشی معلمان پایه سوم ابتدایی و اول راهنمایی و متوسطه توزیع می‌شود.

وی گفت: برنامه‌ریزی جهت اجرای ورزش بسکتبال در پایه اول متوسطه و راهنمایی، اجرای یک موضوع با محوریت سلامت در پایه‌های تحصیلی از دیگر برنامه‌های سال تحصیلی جدید در راستای اجرای سند تحول بنیادین است.

معاون آموزش ابتدایی و دبیر ستاد تحول بنیادین در این جلسه اظهار کرد: دوره آموزشی هوشمند‌سازی مدارس توسط کارگروه فناوری سند تحول در استان اجرا و CD آموزشی تهیه و توزیع شد.

 مهین پردال گفت: کارگاه آموزشی روانشناسی رشد کودک و اختلالات رفتاری برای معلمان ابتدایی سراسر استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: گزارش جامع نشست‌ها، مصوبات و فعالیت‌های کارگروه‌ها ماهانه تهیه و به دبیرخانه ستاد تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود.

انتهای پیام/82009/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول