اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین

دوره آموزشی ساخت و مونتاژ کیت‌های الکترونیکی راه‌اندازی شد

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین از راه‌اندازی و تشکیل دوره‌های آموزشی ساخت و مونتاژ کیت‌های الکترونیکی ویژه مددجویان کانون خبر داد.

دوره آموزشی ساخت و مونتاژ کیت‌های الکترونیکی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، حسن نورمحمدی اظهار داشت: برای نخستین بار کلاس آموزش ساخت و مونتاژ کیت‌های الکترونیکی با هدف ارتقای سطح دانش روز مددجویان تشکیل می‌شود و امیدوار هستیم با حمایت سازمان‌های مربوطه گسترش یابد.

وی افزود: بزرگترین دغدغه برای بزهکاران زیر 18 سال، حرفه‌آموزی و ایجاد بازار کار سالم است و زمینه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و تکنولوژی برای این افراد ضروری است.

نورمحمدی ادامه داد: این کلاس‌ها با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان در مجتمع آموزشی کانون اصلاح و تربیت برگزار می‌شود و دوره دیدگان گواهینامه شغلی دریافت می‌کنند.

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین استقبال مددجویان برای شرکت در این دوره‌ها را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: برگزاری این دوره مددجویان را از فشارهای تحمل حبس و دوری از خانواده دور کرده و انگیزه بالایی را برای فراگیری این حرفه در آن‌ها به وجود آورده است.

وی یادآور شد: در صورت حمایت خانواده‌ها و پشتیبانی مسئولان، این دسته از بزهکاران اطفال و نوجوان مسیر زندگی خود را تغییر داده و مرتکب جرم نخواهند شد.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول