اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل:

577 هنرجو در دوره‌های آموزشی شرکت کردند

مسئول واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل از آموزش 577 هنرجو در دوره‌های مختلف طی سال گذشته خبر داد.

577 هنرجو در دوره‌های آموزشی شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، عبدالرحمان مجرد از آغاز ثبت نام دوره‌های جدید آموزشی برای ترم بهار خبر داد.

وی عنوان کرد: این دوره‌های آموزشی در پنج بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی و موسیقی برگزار می‌شود.

مسئول واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به اینکه در این دوره‌ها سعی شده است از اساتید مجرب و موفق استان جهت آموزش استفاده شود، گفت: در 16 کارگاه و کلاس حوزه هنری در سال 91تعداد 577 هنرجو دوره‌های آموزشی را طی کرده‌اند که این نشان از نقش مهم و تاثیرگذار اساتید هنری در آموزش صحیح جامعه هنری دارد.

مجرد افزود: این دوره‌ها در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های طراحی، نقاشی رنگ روغن، نقاشی کودک، نگارگری و تذهیب، تصویرسازی، کاریکاتور، اسکیس و راند برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در بخش موسیقی در رشته‌های سلفژو صداسازی، سنتور، ویولون، پیانو، تار آذری، سه تار، کمانچه و آواز آذری دوره‌های لازم برای علاقمندان برگزار می‌شود.

مسئول واحد آموزش حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه در رشته هنرهای نمایشی نیز علاقمندان می‌توانند حضور فعال داشته باشند، بیان داشت: رشته‌های نمایشنامه‌نویسی و بازیگری در ادبیات شامل رشته‌های کارگاه داستان‌نویسی، کارگاه شعر، کارگاه خاطره‌نویسی ، کارگاه شعر آیینی و در بخش هنرهای تصویری تدوین، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی و عکاسی از علاقه‌مندان و هنرجویان ثبت نام به عمل می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجرد با اشاره به راه‌اندازی حوزه کودک و نوجوان تصریح کرد: تلاش حوزه هنری تربیت نسل هنری توانمند در حوزه‌های مختلف هنری و هدایت آنها برای تولید آثار هنری ارزشمند است  که حوزه هنری در سال جاری توجه ویژه‌ای به حوزه کودک و نوجوان خواهد داشت.

انتهای پیام/62005/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول