اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد

بهره‌مندی 500 نفر از دوره آموزشی مربیان مسجد در قم

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم از بهره‌مندی 500 نفر از دوره آموزشی مربیان مسجد در سال گذشته خبر داد.

بهره‌مندی 500 نفر از دوره آموزشی مربیان مسجد در قم

حجت‌الاسلام سعید روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف به همت معاونت فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی در اوقات فراغت و جشنواره مدهامتان از جمله برنامه‌های این معاونت است.

وی خاطرنشان کرد: خیمه شهدا از دیگر برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بود که افراد مختلف در این خیمه‌ها با آرمان‌های شهدا آشنا شدند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم از برگزاری دوره آموزشی مربیان مسجد با حضور 500 نفر از طلاب خواهر و برادر خبر داد و افزود: طلابی که صلاحیت علمی آنها تأیید شود، برای تبلیغ چهره به چهره و اجرای برنامه‌های حلقه‌های معرفت به مساجد استان قم اعزام می‌شوند.

وی حمایت از طلاب و اخذ حکم تبلیغی بر اساس تفاهم‌نامه‌های امضا شده با معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم و دفتر تبلیغات اسلامی و اعزام مربیان به مساجد استان قم را از دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی این دبیرخانه ذکر کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: 47 جلسه آموزش والدین به منظور ارائه راهکارهای تربیتی با توجه به فرهنگ بومی استان قم در سال گذشته برگزار شد.

وی عنوان داشت: برگزاری جلسات پرسمان جوان به منظور پرسش و پاسخ در حوزه‌های معارف، اخلاق و احکام از دیگر برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام تابستان سال گذشته بود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح 1446 گفت: این طرح با تأکید بر مسئله حفظ قرآن و با محوریت جزء 30 قرآن برگزار شد.

وی به اردوی آموزشی اندیشه آسمانی اشاره کرد و بیان داشت: این اردو با هدف تبیین مفهوم هنر متعالی و ارائه فرا نمای هنرمند انقلاب اسلامی و تشکیل شبکه هنرمندان انقلابی با رویکردی تحول‌مدار بر مبنای تقویت هویت انقلابی در مشهد مقدس برگزار شد.

روحانی خاطرنشان کرد: برگزاری حلقه‌های معرفت از دیگر برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری بود که بیش از 26 هزار ساعت حلقه‌ معرفت در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری استان برگزار شد.

وی ادامه داد: این حلقه‌ها در انتقال معارف دینی مؤثر بوده و این معارف را به شکل ملموس به نسل جوان منتقل می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تبیین موضوعات احکام، عقاید، اخلاق و آموزش‌های مهارتی و هنری را از دیگر مباحث مطرح شده در حلقه‌های معرفت ذکر کرد.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول