اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد استان زنجان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی طرح طاها و تجا برای دانش‌آموزان ایجرودی

مدیر کل استاندارد استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی طرح طاها و تجا برای دانش‌آموزان ایجرودی خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی طرح طاها و تجا برای دانش‌آموزان ایجرودی

داود کارگر زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح‌ آگاهی دانش‌آموزان ایجرودی دوره آموزشی طرح طاها و تجا در این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی دانش‌آموزان با مفاهیم استاندارد‌سازی، ضرورت اجرای طرح‌های طاها و تجا و وظایف سازمان ملی استاندارد آشنا شدند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این طرح آموزشی به شرکت کنندگان گواهی معتبر آموزشی ارائه شد.

مدیر کل استاندارد استان زنجان در ادامه به اهداف اجرای طرح طاها نیز اشاره داشت و گفت: این طرح راستای ارتقای سطح کیفی فرآورده‌های تولیدی در راستای تامین ایمنی، بهداشت و سلامت جامعه، جمع‌آوری کالاهای فاقد کیفیت از مراکز تولید، تمرکز، توزیع و عرضه،  برخورد قانونی با واحدهای تولیدی غیر مجاز و فاقد پروانه استاندارد، برخورد قانونی با جاعلان علامت استاندارد و جمع‌آوری کالاهای مجعول، برخورد قانونی با عرضه‌کنندگان کالاهای فاقد کیفیت مشمول استاندارد اجباری، محدود کردن فضای عرضه کالاهای فاقد علامت استاندارد اجرایی می‌شود.

مدیر کل استاندارد استان زنجان در ادامه به سایر اقدامات انجام شده توسط این اداره کل اشاره داشت و گفت: سال گذشته یک برگزاری دوره آموزشی مدیریت سیستم‌های اندازه‌گیری در زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی مدیریت سیستم‌های اندازه‌گیری بر مبنای استاندارد 10012 در استان برگزار شد، اضافه کرد: این دوره آموزشی بر اساس نیازسنجی آموزشی واحد آموزش این اداره کل، با حضور 30 نفر از مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی زیر پوشش استان زنجان برگزار شد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: در پایان این کارگاه آموزشی دو روزه به شرکت‌کنندگانی که دوره مذکور را با موفقیت سپری کرده بودند، گواهینامه معتبر آموزشی اعطا شد.

کارگر زاده با اهداف برگزاری این دوره نیز اشاره داشت و گفت: اداره کل استاندارد استان زنجان در راستای ارتقای سطح آگاهی مدیران کنترل کیفی استان دوره‌های آموزشی مختلفی را در طول سال برگزار می‌کند.

انتهای پیام/73005/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول