اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خرم‌دره:

142 نفر در شوری شهر خرم‌دره ثبت‌نام کرده‌اند

فرماندار شهرستان خرم‌دره از ثبت‌نام 142 داوطلب برای عضویت در شورای شهر خرم‌‌دره خبر داد.

142 نفر در شوری شهر خرم‌دره ثبت‌نام کرده‌اند

رحیم‌ نوری‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شورای شهر در شهرستان خرم‌دره از 26 فروردین آغاز و تا ساعت 24 روز یکم اردیبهشت ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه این زمان از سوی وزارت کشور اعلام شده بود، اضافه کرد: در مدت مذکور 142 نفر داوطلب عضویت در شورای شهر شدند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره اظهار کرد: از داوطلبان ثبت‌نام کننده برای عضویت در شورای شهر 46 نفر برای شوراهای اسلامی شهر و 94 نفر نیز برای عضویت در شوراهای اسلامی روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کنندگان برای عضویت در شورای شهر دارای مدارج تحصیلی و سنی مختلفی هستند، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال یک‌هزار و 100 نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان خرم‌دره فعالیت می‌کنند.

نوری‌پور با اشاره به اینکه در این دوره انتخابات در 46 شعبه برگزار می‌شود، اضافه کرد: از این شعبات چهار عدد به صورت صندوق سیار و 42 صندوق نیز به صورت ثابت است.

وی ادامه داد: همچنین در انتخابات این دوره 16 صندوق به صورت روستایی و 30 صندوق نیز به صورت شهری دایر می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این دوره کل انتخابات با هیئت اجرایی 11 نفره فعالیت خواهد کرد، افزود: فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی،  رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان به عنوان عضو هیئت اداری و هشت نفر از سایر مسئولان شهرستان مسئولیت برگزاری انتخابات را خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این دوره 50 نفر از داوطلبان در شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان خرم‌دره فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: از این تعداد 9 نفر برای شورای شهر خرم‌دره و 41 نفر نیز برای فعالیت در شورای روستاها انتخاب می‌شوند.

نوری‌پور تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شوراها، 11 روستای واجد شرایط در شهرستان خرم‌دره وجود دارد که با هماهنگی‌های صورت گرفته مراحل برگزاری انتخابات در این روستاها انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه اجرای انتخابات نیز اشاره داشت و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این دوره فقط یک فرآیند شمارش آرا به صورت دستی انجام می‌شود و بقیه فرآیندها به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/73005/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول