اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

برگزاری جشن شکرانه سلامتی هموطنان زلزله‌زده در زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری 420 میلیون ریال کمک مردمی برای زلزله‌زدگان کاکی گفت: جشن شکرانه سلامتی هموطنان زلزله‌زده در استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن شکرانه سلامتی هموطنان زلزله‌زده در زنجان

رضا حسنلو  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از مردم استان به خاطر همکاری با امداد در راستای جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان تقدیر کرد.

وی با اشاره به وقوع زلزله در ماه‌های اخیر در استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان و آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: خوشبختانه با عنایت خداوند متعال شاهد کم‌ترین تلفات انسانی در این حوادث بودیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه کاهش تلفات انسانی در این حوادث نیازمند شکر و سپاسگزاری به درگاه احدیت است، اضافه کرد: کمیته امداد با توجه به رسالت خود اقدام به برگزاری نماز و مراسم شکرگزاری به درگاه ایزد منان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (پنجم و ششم) اردیبهشت ماه می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه مذکور با استفاده از ظرفیت مساجد در حسینیه‌ها، زیارتگاه‌ها و ستادهای برگزاری نماز جمعه اجرا می‌‌شود، افزود: در این رابطه از ظرفیت خطبا و ائمه جمعه نیز در تبیین برنامه مذکور استفاده می‌شود.

حسنلو با بیان اینکه در برنامه شکرگزاری علاوه بر اقامه نماز نسبت به جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی در راستای جبران‌بخشی از خسارت وارده به هموطنان زلزله‌زده در استان‌های مذکور اقدام می‌شود، گفت: امید است اجرای این برنامه ‌موجب استمرار فیوضات الهی و کاهش آلام زلزله‌دیدگان ‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اختصاص شماره حساب 0108640425009 امداد نزد بانک ملی جهت واریز وجوه نقدی افزود: انتظار می‌رود مردم شریف، سخاوتمند و نیکوکار استان که پیشقدم در کمک به نیازمندان هستند، آموزش و پرورش، مدارس و مساجد امداد را در یاری رساندن به هموطنان زلزله‌زده همراهی کنند.

انتهای پیام/2308/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول